ԵՐԵՎԱՆԻ Հ. 186 ՀԻՄՆԱԿԱՆ ԴՊՐՈՑ
  • Էլեկտրոնային ամսագիր
    • Ուսումնական նախագծեր
    • Կանաչ մոլորակ Էկոակումբ
    • Օգտակար հղումներ
  • Մեր մասին
    • Աշխատակազմ
    • Կառավարման խորհրդի արձանագրություններ
    • Ներառական կրթություն >
      • 2015-2016 >
        • Հանդիպում
        • Հոկտեմբերի 4-ը
        • Աշունը Ծիածանում
        • Ուսուցչի օրը
    • Դպրոցի ներքին գնահատում >
      • Ներքին գնահատում 2013-2014
      • Ներքին գնահատում 2014-2015
      • Ներքին գնահատում 2015-2016
      • Ներքին գնահատում 2016-2017
      • Ներքին գնահատում 2017-2018
      • Ներքին գնահատում 2018-2019
      • Ներքին գնահատում 2019-2020 ուստարի
      • Ներքին գնահատում 2020-2021 ուստարի
    • Ծնողական խորհրդի կազմեր և ծնողական ժողով‹
    • Մեդիա >
      • Ֆոտոալբոմ
      • Պատկերասրահ
    • Հայտարարություններ
    • Շնորհալի աշակերտներ
    • Մանկավարժական ընթերցում արդյունաբեր փոր
    • Տեսանյութեր
    • Բանավեճի ակումբ
    • Դպրոցի բլոգը >
      • Դասարանների բլոգներ, անհատական բլոգներ
  • Հաշվետվություններ
  • Նախակրթարան
  • Արխիվ
    • Արխիվ 2021-2022 և 2022-2023
    • Արխիվ 2019-2021
    • Արխիվ 2018-2019
    • Արխիվ 2017-2018
    • Արխիվ 2016-2017
    • Արխիվ 2015-2016
    • Արխիվ 2014-2015
    • Արխիվ 2013-2014
    • Արխիվ 2012-2013
    • Արխիվ 2011-2012
    • Արխիվ 2010-2011
  • Կապը մեզ հետ
  • Դասեր
    • «Թվերի բաժանելիությունը» թեմայի ամփոփու
    • «Գործիքների խմբեր: Ներկապն. Ֆայլ. գոծողութ
    • Ջրոլորտ
    • Հերոսանանք հերոսներով, հերոսների հետ
    • Շնորհավոր ծնունդդ, Անմահ լոռեցի
    • «Է˜Յ, ԼԱ´Վ ԿԵՆԱՔ, ԱԿԱ´ՆՋ ԱՐԵՔ... »
    • ««Ավետիք Իսահակյան»» ամփոփում
    • «Ես այսպես ասեմ, դու այնպես հասկացիր»
    • Բաց դաս նվիրված բ հնչյուն-տառինին
    • Զատիկի տոնին նվիրված դաս
    • Բաց դաս տեխնոլոգիա առարկայից
    • Չեխովի «Գրազ» պատմվածքը
    • «Հայրենիք, ես մի զարկն եմ քո բազկի» թեմայի ա&
    • Զատիկի սեղանի սպասքադրում
    • Ազգային երգ ու պար
    • Յոթնաթերթիկ ծաղիկը
    • Հայկական եկեղեցիներ
    • Երաժշտական շախմատ
    • Դպրոցը գիտական միջավայրում

Է˜Յ, ԼԱ´Վ ԿԵՆԱՔ, ԱԿԱ´ՆՋ ԱՐԵՔ... 

Picture
12. 03. 2021 -ին  8ա դասարանում ամփոփեցին <<Հովհաննես Թումանյան>> թեման: Որոշեցին, որ պետք չէ սահմանափակվել միայն ծրագրային նյութերով: Ստեղծագործողին, նրա մտածելակերպը հասկանալու համար պետք է ուսումնասիրել նաև այն միջավայրը, պայմանները, պատմական ժամանակաշրջանը, որում նա ապրել է: Սովորողները նախապես ստացել էին հանձնարարություն` խմբեր ստեղծել և ընտրել որևէ բաժին ու ուսումնասիրել: Բաժինները որոշեցինք դասարանում`Լոռվա բնաշխարհ, Թումանյանն ընտանիքում, Թումանյանի մանկությունն ու պատանեկությունը, Թումանյանն ու երաժշտությունը, Ամենայն հայոց թամադան, Թումանյանն ու 1915-ը և այլն: Աշխատել էին խմբերով կամ առանձին: Օրինակ, Տիգրանն ուսումնասիրել էր Թումանյանի հանելուկները և ստեղծել սեղանի խաղ, որը հենց տեղում փորձարկեցին: Հետաքրքիր էր նաև խոհանոցային բաժինը: Պատանի խոհարարներ Անուշիկն ու Միլենան նախապես այցելել էին Թումանյանի թանգարան, հետաքրքրվել Լոռվա խոհանոցով, գրողի սիրած կերակրատեսակներով, այն ամենով, ինչ գերիշխում էր նրանց տանը հյուրասիրությունների ժամանակ /իսկ Թումանյանի օջախը հայտնի էր իր հյուրընկալությամբ/: Նյութերը հավաքելուց, մշակելուց հետո նրանք դասընկերներին փոխանցեցին իրենց գիտելիքը, ապա տեղում պատրաստեցին նրա սիրած նախաճաշը` ռեժանով, սպանախով ձվածեղ, հյուրասիրեցին ուրցով թեյ, ունապ: Երաժշտական բաժինը հիացրեց իր մանրամասն ուսումնասիրություններով` ովքե՞ր են <<Անուշ>>-ը, <<Թմկաբերդի առումը>> վերածել օպերաների, ովքե՞ր են առաջին դերակատարները և այլն: Հետո սահիկահանդեսով ստեղծեցին մի յուրահատուկ կապ մարդու անատոմիայի և Թումանյանի տարիների միջև: Թումանյանի կյանքը մի խումբը ներկայացրեց քարտեզով, որն ուներ իր պայմանական նշանները: 10 զավակերի կյանքը ներկայացվեց գրպանիկներով պաստառի միջոցով: Իսկ դասն ավարտեցինք թումանյանական լավատեսությամբ` երգելով` ու պիտի գա հանուր կյանքի արշալույսը վառ հագած.... Ամփոփիչ դասն արդյունավետ էր. սովորողները, օգտագործելով դասագիրքն ու ուսունական այլ աղբյուրներ, մանրամասն ուսումնասիրեցին նրա կյանքն ու ստեղծագործությունները /նաև ոչ ծրագրային/ ու տվեցին իրենց բանաձևը, թե ինչու է Թումանյանն Ամենայն հայոց բանաստեղծ:

Powered by Create your own unique website with customizable templates.