- Էլեկտրոնային ամսագիր
-
Մեր մասին
- Հաշվետվություններ
- Նախակրթարան
- Արխիվ
- Կապը մեզ հետ
-
Դասեր
- «Թվերի բաժանելիությունը» թեմայի ամփոփու
- «Գործիքների խմբեր: Ներկապն. Ֆայլ. գոծողութ
- Ջրոլորտ
- Հերոսանանք հերոսներով, հերոսների հետ
- Շնորհավոր ծնունդդ, Անմահ լոռեցի
- «Է˜Յ, ԼԱ´Վ ԿԵՆԱՔ, ԱԿԱ´ՆՋ ԱՐԵՔ... »
- ««Ավետիք Իսահակյան»» ամփոփում
- «Ես այսպես ասեմ, դու այնպես հասկացիր»
- Բաց դաս նվիրված բ հնչյուն-տառինին
- Զատիկի տոնին նվիրված դաս
- Բաց դաս տեխնոլոգիա առարկայից
- Չեխովի «Գրազ» պատմվածքը
- «Հայրենիք, ես մի զարկն եմ քո բազկի» թեմայի ա&
- Զատիկի սեղանի սպասքադրում
- Ազգային երգ ու պար
- Յոթնաթերթիկ ծաղիկը
- Հայկական եկեղեցիներ
- Երաժշտական շախմատ
- Դպրոցը գիտական միջավայրում
Է˜Յ, ԼԱ´Վ ԿԵՆԱՔ, ԱԿԱ´ՆՋ ԱՐԵՔ...

12. 03. 2021 -ին 8ա դասարանում ամփոփեցին <<Հովհաննես Թումանյան>> թեման: Որոշեցին, որ պետք չէ սահմանափակվել միայն ծրագրային նյութերով: Ստեղծագործողին, նրա մտածելակերպը հասկանալու համար պետք է ուսումնասիրել նաև այն միջավայրը, պայմանները, պատմական ժամանակաշրջանը, որում նա ապրել է: Սովորողները նախապես ստացել էին հանձնարարություն` խմբեր ստեղծել և ընտրել որևէ բաժին ու ուսումնասիրել: Բաժինները որոշեցինք դասարանում`Լոռվա բնաշխարհ, Թումանյանն ընտանիքում, Թումանյանի մանկությունն ու պատանեկությունը, Թումանյանն ու երաժշտությունը, Ամենայն հայոց թամադան, Թումանյանն ու 1915-ը և այլն: Աշխատել էին խմբերով կամ առանձին: Օրինակ, Տիգրանն ուսումնասիրել էր Թումանյանի հանելուկները և ստեղծել սեղանի խաղ, որը հենց տեղում փորձարկեցին: Հետաքրքիր էր նաև խոհանոցային բաժինը: Պատանի խոհարարներ Անուշիկն ու Միլենան նախապես այցելել էին Թումանյանի թանգարան, հետաքրքրվել Լոռվա խոհանոցով, գրողի սիրած կերակրատեսակներով, այն ամենով, ինչ գերիշխում էր նրանց տանը հյուրասիրությունների ժամանակ /իսկ Թումանյանի օջախը հայտնի էր իր հյուրընկալությամբ/: Նյութերը հավաքելուց, մշակելուց հետո նրանք դասընկերներին փոխանցեցին իրենց գիտելիքը, ապա տեղում պատրաստեցին նրա սիրած նախաճաշը` ռեժանով, սպանախով ձվածեղ, հյուրասիրեցին ուրցով թեյ, ունապ: Երաժշտական բաժինը հիացրեց իր մանրամասն ուսումնասիրություններով` ովքե՞ր են <<Անուշ>>-ը, <<Թմկաբերդի առումը>> վերածել օպերաների, ովքե՞ր են առաջին դերակատարները և այլն: Հետո սահիկահանդեսով ստեղծեցին մի յուրահատուկ կապ մարդու անատոմիայի և Թումանյանի տարիների միջև: Թումանյանի կյանքը մի խումբը ներկայացրեց քարտեզով, որն ուներ իր պայմանական նշանները: 10 զավակերի կյանքը ներկայացվեց գրպանիկներով պաստառի միջոցով: Իսկ դասն ավարտեցինք թումանյանական լավատեսությամբ` երգելով` ու պիտի գա հանուր կյանքի արշալույսը վառ հագած.... Ամփոփիչ դասն արդյունավետ էր. սովորողները, օգտագործելով դասագիրքն ու ուսունական այլ աղբյուրներ, մանրամասն ուսումնասիրեցին նրա կյանքն ու ստեղծագործությունները /նաև ոչ ծրագրային/ ու տվեցին իրենց բանաձևը, թե ինչու է Թումանյանն Ամենայն հայոց բանաստեղծ: