- Էլեկտրոնային ամսագիր
-
Մեր մասին
- Հաշվետվություններ
- Նախակրթարան
- Արխիվ
- Կապը մեզ հետ
-
Դասեր
- «Թվերի բաժանելիությունը» թեմայի ամփոփու
- «Գործիքների խմբեր: Ներկապն. Ֆայլ. գոծողութ
- Ջրոլորտ
- Հերոսանանք հերոսներով, հերոսների հետ
- Շնորհավոր ծնունդդ, Անմահ լոռեցի
- «Է˜Յ, ԼԱ´Վ ԿԵՆԱՔ, ԱԿԱ´ՆՋ ԱՐԵՔ... »
- ««Ավետիք Իսահակյան»» ամփոփում
- «Ես այսպես ասեմ, դու այնպես հասկացիր»
- Բաց դաս նվիրված բ հնչյուն-տառինին
- Զատիկի տոնին նվիրված դաս
- Բաց դաս տեխնոլոգիա առարկայից
- Չեխովի «Գրազ» պատմվածքը
- «Հայրենիք, ես մի զարկն եմ քո բազկի» թեմայի ա&
- Զատիկի սեղանի սպասքադրում
- Ազգային երգ ու պար
- Յոթնաթերթիկ ծաղիկը
- Հայկական եկեղեցիներ
- Երաժշտական շախմատ
- Դպրոցը գիտական միջավայրում
Սովորենք լինել բարի
22.02.17 թ.-ին Բ/Մ թիմի նախաձեռնութամբ անցկացվեց դաս-միջոցառում <<Սովորենք լինել բարի>> խորագրով: Դաս-միջոցառումը իր մեջ ներառում էր մուլտֆիլմի դիտում /հեքիաթաթերապիա/, քննարկում, ապա իմաստի ընկալման վերարտադրում /յուրաքանչյուրը պետք է թղթին հանձներ իր ստացած պատկերացումը բարության մասին, այսինքն, թե ինչպես է տեսում և ընկալում բարությունը/: Դաս-միջոցառմանը մասնակցում էին 2-րդից 6-րդ դասարանի աշակերտները:
|
Բազմամասնագիտական թիմի հանդիպումը ծնողների հետ
2016-2017 ուստարվա մեկնարկը տրվեց 01.09.2016թ.-ին: Գիտելիքի օրվան հաջորդեցին բ/մ թիմի կողմից կազմակերպված և օրենգրքով պաշտոնային պարտականություններում ամրագրված դրույթին համաձայն դիտարկումների շրջանը: Դիտարկուների արդյունքները քննարկվեցին մասնագետների կողմից, որի հիման վրա էլ <<Ներառական կրթություն>> ծրագրում սովորող աշակերտների ծնողները հրավիրվեցին դպրոց 2016-2017 ուստարվա մեկնարկային առաջին ծնողական ժողովին: Ծնողների հետ հանդիպումը վարում էին սոցիալական մանկավարժները: Հանդիպման շրջանակներում ցուցադրվեց <<Խորհուրդ ծնողներին` երեխայի ընդհանուր զարգացման խթանման համար>> թեմայով տեսանյութ, որտեղ տեղ գտած նյութերը ուղղված էին աջակցելու ծնողներին: Այն վարում էր հատուկ մանկավարժ Դիանա Մայիլյանը: Տեսանյութի ընթացքում և ավարտից հետո տեղի ունեցավ քննարկում:
Ծնողները ծանոտացան նախատեսված աշխատանքների ընթացքին, ստացան իրենց հուզող հարցերի պատասխանները, ինչպես նաև հոգեբանական աջակցություն հոգեբանների կողմից:
Ծնողները ծանոտացան նախատեսված աշխատանքների ընթացքին, ստացան իրենց հուզող հարցերի պատասխանները, ինչպես նաև հոգեբանական աջակցություն հոգեբանների կողմից:
<<Ծիծեռնակաբերդի խորհուրդը>>
Ապրիլի 22-ին բ/մ թիմը անցկացրել է դաս-միջոցառում <<Ծիծեռնակաբերդի խորհուրդը>> խորագրով:
Դաս-միջոցառման սկզբում աշակերտների համար ընթերցվեց Հայոց ցեղասպանության 100-րդ տարելիցի համահայկական հռչակագիրը, որին ներկա էին <<Ներառական կրթություն>> ծրագրում ընդգրկված աշակերտները: Բ/Մ թիմի մասնագետները աշակերտների համար պատրաստել էին տեսանյութ, որում ներկայացված էր արյունալի իրողության փաստերը: Դաս-միջոցառման նպատակն էր աշակերտներին ավելի մոտեցնել մեր արմատներին, սովորեցնել, որ մենք վերածնված Հայաստանի նոր ծիլերն ենք և, որ ապագան իրենց է պատկանում: Բ/Մ թիմի մասնագետները խորագրին համաձայն աշակերտներին ներկայացրեցին Ծիծեռնակաբերդի խորհուրդն ու նշանակությունը: Նյութի ներկայացման ընթացքում պարտադիր կերպով նշեցինք, որ ի նշան հարգանքի և ի նշան հավերժ ակնածանքի նման ոճրագործությունների հանդեպ կյանքի կոչվեց Ծիծեռնակաբերդի հուշահամալիրը, որը հավերժ ուղտատեղի կմնա աշխարհի հայերի համար:
Դաս-միջոցառման ավարտին մասնագետների կողմից հնչեցին ստուգիչ հարցերը, որոնց աշակերտները մեծ ոգևորությամբ էին պատասխանում:
Դաս-միջոցառման սկզբում աշակերտների համար ընթերցվեց Հայոց ցեղասպանության 100-րդ տարելիցի համահայկական հռչակագիրը, որին ներկա էին <<Ներառական կրթություն>> ծրագրում ընդգրկված աշակերտները: Բ/Մ թիմի մասնագետները աշակերտների համար պատրաստել էին տեսանյութ, որում ներկայացված էր արյունալի իրողության փաստերը: Դաս-միջոցառման նպատակն էր աշակերտներին ավելի մոտեցնել մեր արմատներին, սովորեցնել, որ մենք վերածնված Հայաստանի նոր ծիլերն ենք և, որ ապագան իրենց է պատկանում: Բ/Մ թիմի մասնագետները խորագրին համաձայն աշակերտներին ներկայացրեցին Ծիծեռնակաբերդի խորհուրդն ու նշանակությունը: Նյութի ներկայացման ընթացքում պարտադիր կերպով նշեցինք, որ ի նշան հարգանքի և ի նշան հավերժ ակնածանքի նման ոճրագործությունների հանդեպ կյանքի կոչվեց Ծիծեռնակաբերդի հուշահամալիրը, որը հավերժ ուղտատեղի կմնա աշխարհի հայերի համար:
Դաս-միջոցառման ավարտին մասնագետների կողմից հնչեցին ստուգիչ հարցերը, որոնց աշակերտները մեծ ոգևորությամբ էին պատասխանում:
Էքսկուրսիա բուսաբանական այգի
Բ/Մ թիմի նախաձեռնությամբ 2015թ.-ի հոկտեմբեր ամսին կազմակերպվեց էքսկուրսիա դեպի բուսաբանական այգի: Ընդգրկված էին 24 ԿԱՊԿՈՒ աշակերտներ և ծնողներ:
Էքսկուրսիայի նպատակն էր ծանոթացնել աշակերտներին տարվա եղանակներից աշնան՝ զարմանահրաշ գույների հետ, կարողանալ տարբերակել ծառ, թուփ, խոտ հասկացությունները:
Սկզբում շրջայց կատարեցինք այգում, որի ընթացքում աշակերտներին ցուցադրեցինք և տեղեկություն տվեցինք, թե ինչով են միմյանցից տարբերվում ծառերը, թփերը, և խոտերը: Այնուհետև հավաքեցինք տերևներ և բոլոր աշակերտները միասին տերևներից տնակ պատրաստեցին: Տնակը երեխաների ցանկությամբ անվանեցինք <<ընկերության ամրոց>>:
Այնուհետև աշակերտները շրջան կազմեցին և աշնանը երգեր նվիրեցին:
Բ/Մ թիմի նախաձեռնությամբ 2015թ.-ի հոկտեմբեր ամսին կազմակերպվեց էքսկուրսիա դեպի բուսաբանական այգի: Ընդգրկված էին 24 ԿԱՊԿՈՒ աշակերտներ և ծնողներ:
Էքսկուրսիայի նպատակն էր ծանոթացնել աշակերտներին տարվա եղանակներից աշնան՝ զարմանահրաշ գույների հետ, կարողանալ տարբերակել ծառ, թուփ, խոտ հասկացությունները:
Սկզբում շրջայց կատարեցինք այգում, որի ընթացքում աշակերտներին ցուցադրեցինք և տեղեկություն տվեցինք, թե ինչով են միմյանցից տարբերվում ծառերը, թփերը, և խոտերը: Այնուհետև հավաքեցինք տերևներ և բոլոր աշակերտները միասին տերևներից տնակ պատրաստեցին: Տնակը երեխաների ցանկությամբ անվանեցինք <<ընկերության ամրոց>>:
Այնուհետև աշակերտները շրջան կազմեցին և աշնանը երգեր նվիրեցին:
Մեր Եղիսեն
Մեր նոր աշակերտն է Եղիսեն: Նա ունի մի խնդիր, որը չի ճանաչում ոչ ռասսա, ոչ ազգային պատկանելություն, ոչ սոցիալական պայմաններ, ոչ ապրելակերպ, ոչ կրթվածություն: Այսինքն, կարող է հայտնվել ցանկացած ընտանիքում, ցանկացած երեխայի մոտ, և իր բազմաբնույթ դրսևորումներով պահանջում է համալիր մոտեցում:
Դա ամբողջ աշխարհում շարունակաբար աճող ցուցանիշով մի համախտանիշ է, որը կոչվում է աուտիզմ:
Աուտիզմ ունեցող երեխան հանելուկ է: Իզուր չէ, որ աուտիզմի սիմվոլն է փազլը: Մենք բոլորս` ծնողներս, մանկավարժներս, փորձում ենք հավաքել այդ փազլը: Աշխատում ենք, որ երեխան իր ժամանակը ռացիոնալ օգտագործի դպրոցում, որպեսզի նրա ժամանցը ուրախ անցնի: Ինչպես Եղիսեն, այնպես էլ յուրաքանչյուր երեխա կարիք ունի հոգատարության, սիրո, ուշադրության, բարության:
Ամեն երեխա իր անհատականությամբ անկրկնելի է, մեզանից պահանջվում է հասկանալ նրանց ներաշխարհը և բացահայտել այն: Եղիսեն իր էությամբ հանգիստ, հետաքրքրասեր և բարի երեխա է: Սիրում է նկարել , երգել, պարել: Նկարում է դիմանկարներ, մարդկանց. նկարի միջոցով արտահայտում է իր հույզերը: Ճանաչում է հայ դասականներին, գիտի որոշ ստեղծագործություններ, ունի բավականին լայն մտահորիզոն:
Նրա հոգու գաղտնիքների մասին թող խոսեն նկարները, որոնք ներկայացնում ենք Ձեր ուշադրությանը:
Դա ամբողջ աշխարհում շարունակաբար աճող ցուցանիշով մի համախտանիշ է, որը կոչվում է աուտիզմ:
Աուտիզմ ունեցող երեխան հանելուկ է: Իզուր չէ, որ աուտիզմի սիմվոլն է փազլը: Մենք բոլորս` ծնողներս, մանկավարժներս, փորձում ենք հավաքել այդ փազլը: Աշխատում ենք, որ երեխան իր ժամանակը ռացիոնալ օգտագործի դպրոցում, որպեսզի նրա ժամանցը ուրախ անցնի: Ինչպես Եղիսեն, այնպես էլ յուրաքանչյուր երեխա կարիք ունի հոգատարության, սիրո, ուշադրության, բարության:
Ամեն երեխա իր անհատականությամբ անկրկնելի է, մեզանից պահանջվում է հասկանալ նրանց ներաշխարհը և բացահայտել այն: Եղիսեն իր էությամբ հանգիստ, հետաքրքրասեր և բարի երեխա է: Սիրում է նկարել , երգել, պարել: Նկարում է դիմանկարներ, մարդկանց. նկարի միջոցով արտահայտում է իր հույզերը: Ճանաչում է հայ դասականներին, գիտի որոշ ստեղծագործություններ, ունի բավականին լայն մտահորիզոն:
Նրա հոգու գաղտնիքների մասին թող խոսեն նկարները, որոնք ներկայացնում ենք Ձեր ուշադրությանը:
Ոսկե աշուն
Տարվա ամենագունավոր և վառ եղանակը աշունն է: Շատ գեղեցիկ երանգներ ունի աշունը նաև Երևանում: Աշուն է նաև մեր դպրոցում՝ հ.186 դպրոցում: ,,Ներառական կրթություն,, ծրագրում ընդգրկված աշակերտները ցուցադրեցին իրենց ձեռքի աշխատանքները՝ նվրիված աշնանը: Այնուհետև կլոր սեղանի շուրջ երեխաները պատմեցին իրենց տպավորությունների մասին (աշնան)……Հետո լսեցին հետաքրքիր նորություններ ,,դու գիտես որ,,,,. խորագրով: Աշնան մասին առակներ, հանելուկներ:
Մեր մասին
Երևանի հ. 186 դպրոցում «Ներառական կրթություն» ծրագիրն իրականացնող բազմամասնագիտական թիմը իր աշխատանքային առօրյան կազմակերպում է հետաքրքիր և բովանդակալից: Ամենօրյա պարբերական աշխատանքները երեխաների հետ օգնում են վերջիններիս հաղթահարել ուսումնական դժվարությունները և հոգալ կրթական կարիքները: Աշխատանքային առողջ մթնոլորտը նպաստում է կրթական խնդիրների լուծման արդյունավետության մակարդակի բարձրացմանը: Բազմամասնագիտական թիմի անդամները սիրում են իրենց աշխատանքը և առողջ համագործակցության արդյունքում ծնվում են նոր մտքեր և գաղափարներ: Բազմամասնագիտական թիմի աշխատանքը բազմիցս բարձր գնահատանքի է արժանացել ծնողների, տնօրենության և պատկան մարմինների կողմից:
Գալդ բարի, Նոր տարի
Հ. 186 դպրոցում ,,Ներառական կրթություն,, ծրագրում ընդգրկված երեխաների մասնակցությամբ դեկտեմբերի 23-ին ամանորին նվիրված միջոցառում էր: Աշակերտները հանդես եկան ,,Անտառում ապրող գազանները,, բեմականացմամբ:
Ձմեռ էր, ձյուն չկար: Ձնե թագուհու կախարդական փայտիկի օգնությամբ թափվեցին ձյան փաթիլները: Շլդիկը հագուստ չուներ: Նա գնաց դերձակ արջուկի մոտ, բայց վերջինս հրաժարվեց կարել, քանի որ շլդիկը շատ մեծ գրպաններ էր ուզում: Հուսահատված շլդիկը գնաց վարպետ ոզնու մոտ և ստացավ իր ուզածը:
Գազանիկները հավաքվում են, գնում Ձմեռ պապիկին դիմավորելու, որը գալիս է ձյունանուշի հետ: Սկսվում է ուրախ երգն ու պարը: Դե ձմեռ պապն էլ ձեռնունայն չէր եկել, իր հետ բերել էր բազում նվերներ: Երեխաները շատ գոհ էին և ուրախ:
Ձմեռ էր, ձյուն չկար: Ձնե թագուհու կախարդական փայտիկի օգնությամբ թափվեցին ձյան փաթիլները: Շլդիկը հագուստ չուներ: Նա գնաց դերձակ արջուկի մոտ, բայց վերջինս հրաժարվեց կարել, քանի որ շլդիկը շատ մեծ գրպաններ էր ուզում: Հուսահատված շլդիկը գնաց վարպետ ոզնու մոտ և ստացավ իր ուզածը:
Գազանիկները հավաքվում են, գնում Ձմեռ պապիկին դիմավորելու, որը գալիս է ձյունանուշի հետ: Սկսվում է ուրախ երգն ու պարը: Դե ձմեռ պապն էլ ձեռնունայն չէր եկել, իր հետ բերել էր բազում նվերներ: Երեխաները շատ գոհ էին և ուրախ:
Մտորումներ...
Աշունն ինձ համար տխուր եղանակ է, աշնան մեջ չեմ գտնում ուրախություն: Բայց այդ օրը հոգիս լցվել էր ուրախությամբ: Այդ օրը մենք գնալու էինք Թումանյանի տուն-թանգարան: Դպրոցի բակում մեզ էր սպասում ավտոբուսը… Թանգարանում մեզ դիմավորեց աշխատակիցներից մեկը: Նա մեզ ուղեկցեց մի լուսավոր և գեղեցիկ սրահ, որտեղ մեծ էկրանին պատկերված էր կավից պատրաստված մի գեղեցիկ սափոր: Աշխատակիցը մեզ պատմեց կավագործության մասին` ցուցադրելով կավից պատրաստված գեղեցիկ իրեր, որից օգտվել են մեր նախնիները: Այնուհետև մեզ ուղեկցեցին մյուս սրահները, որտեղ մենք տեսանք Թումանյանին պատկանող անձնական շատիրեր: Ես հուզմունքով էի դիտում և մտածում, որինչ-որ մի ժամանակ բանաստեղծի ձեռքերն էլ են կպել այդ իրերին, օգտագործել դրանք: Հատկապես ինձ գերեց Դսեղ գյուղի մակետը, Թումանյանի ձմեռային այգին, որտեղ նրա հեքիաթների հերոսներն էին:
Այդքանը դիտելուց հետո մեզ առաջնորդեցին կավագործական արվեստանոց: Այնտեղ վարպետի օգնությամբ կավից պատրաստեցինք գավաթ, որի վրա բոլորս փորագրեցինք մեր անունները: Մենք այնտեղից վերադարձանք տպավորություններվ հարուստ:
Ամալյա Հարությունյան 7ա դասարանt.
Այդքանը դիտելուց հետո մեզ առաջնորդեցին կավագործական արվեստանոց: Այնտեղ վարպետի օգնությամբ կավից պատրաստեցինք գավաթ, որի վրա բոլորս փորագրեցինք մեր անունները: Մենք այնտեղից վերադարձանք տպավորություններվ հարուստ:
Ամալյա Հարությունյան 7ա դասարանt.
Click here to edit.
,,Հույսի կամուրջ,,-ը տոնում է հիմնադրման 15-ամյակը
Նոյեմբերի 8-ին Սիրահարների այգում կայացավ կազմակերպության հիմնադրման տարեդարձին նվիրված միջոցառումը, որին մասնակցում էին նաև հ.186 դպրոցի ,,Ներառական կրթություն ,, ծրագրում ընդգրկված աշակերտները, նրանց ծնողները, բազմամասնագիտական թիմի անդամները: Միջոցառման ընթացքում այգու կամրջակներից մեկը անվանակոչվեց Հույսի կամուրջ: Սա մի յուրօրինակ նվեր էր Պողոսյան այգիների տնօրինության կողմից: Միջոցառմանը հրավիրված էին շատ հյուրեր տարբեր դպրոցներից, հասարակական կազմակերպություններից: Կային նաև ծնողական խմբերի ներկայացուցիչներ և այլ հյուրեր:
Սկզբում մեզ ողջունեց ,,Հույսի կամուրջ,, հասարակական կազմակերպության տնօրեն Սուսաննա Թադևոսյանը: Նա ևս մեկ անգամ փաստեց, որ ,,Հույսի կամրջ,,-ի առաքելությունը շարունակական է և նրանք աջակցել և միշտ աջակցելու են հատուկ կարիքներուներ ունեցող երեխաներին և նրանց հետ աշխատող մասնագետներին: Այնուհետև հյուրերին աղոթքով ողջունեց Գերաշնորհ Տեր Բագրատ Եպիսկոպոս Գալստյանը:
Մեր դպրոցի երեխաներն ուծնողները շատ ոգևորված և միաժամանակ հուզված էին այդ ջերմ և անմիջական մթնոլորտից: Նրանց սպասվում էր նաև մի շատ հաճելի անակնկալ` Հույսի կամրջի կողմից կազմակերպված հյուրասիրությունը:
Մենք հավատումենք, որ այդ նորաբաց կամուրջը կամուրջ է նաև հաշմանդամ մարդկանց և հասարակության սրտերի միջև:
Սկզբում մեզ ողջունեց ,,Հույսի կամուրջ,, հասարակական կազմակերպության տնօրեն Սուսաննա Թադևոսյանը: Նա ևս մեկ անգամ փաստեց, որ ,,Հույսի կամրջ,,-ի առաքելությունը շարունակական է և նրանք աջակցել և միշտ աջակցելու են հատուկ կարիքներուներ ունեցող երեխաներին և նրանց հետ աշխատող մասնագետներին: Այնուհետև հյուրերին աղոթքով ողջունեց Գերաշնորհ Տեր Բագրատ Եպիսկոպոս Գալստյանը:
Մեր դպրոցի երեխաներն ուծնողները շատ ոգևորված և միաժամանակ հուզված էին այդ ջերմ և անմիջական մթնոլորտից: Նրանց սպասվում էր նաև մի շատ հաճելի անակնկալ` Հույսի կամրջի կողմից կազմակերպված հյուրասիրությունը:
Մենք հավատումենք, որ այդ նորաբաց կամուրջը կամուրջ է նաև հաշմանդամ մարդկանց և հասարակության սրտերի միջև:
ՆԵՐԱՌԱԿԱՆ ԿՐԹՈւԹՅՈւՆ
Դպրոցն իրականացնում է ,,Ներառական կրթություն,, ծրագիրը
Ծրագրի ղեկավար Կարինե Աբաջյան:
Դպրոցում ,,Ներառական կրթություն,, ծրագրում ընդգրկված երեխաների մասնակցությամբ ծրագրի պատասխանատուների օգնությամբ տեղի ունեցավ ,,Սուրբ Զատիկի,, տոնին նվիրված միջոցառում, որին ներկա էին տեր Շմավոնը և ,,Հույսի կամուրջ,, ծրագրի աշխատակից Շուշանիկը:
2010թ.
Ծրագրի ղեկավար Կարինե Աբաջյան:
Դպրոցում ,,Ներառական կրթություն,, ծրագրում ընդգրկված երեխաների մասնակցությամբ ծրագրի պատասխանատուների օգնությամբ տեղի ունեցավ ,,Սուրբ Զատիկի,, տոնին նվիրված միջոցառում, որին ներկա էին տեր Շմավոնը և ,,Հույսի կամուրջ,, ծրագրի աշխատակից Շուշանիկը:
2010թ.