ԵՐԵՎԱՆԻ Հ. 186 ՀԻՄՆԱԿԱՆ ԴՊՐՈՑ
  • Էլեկտրոնային ամսագիր
    • Ուսումնական նախագծեր
    • Կանաչ մոլորակ Էկոակումբ
    • Օգտակար հղումներ
  • Մեր մասին
    • Աշխատակազմ
    • Կառավարման խորհրդի արձանագրություններ
    • Ներառական կրթություն >
      • 2015-2016 >
        • Հանդիպում
        • Հոկտեմբերի 4-ը
        • Աշունը Ծիածանում
        • Ուսուցչի օրը
    • Դպրոցի ներքին գնահատում >
      • Ներքին գնահատում 2013-2014
      • Ներքին գնահատում 2014-2015
      • Ներքին գնահատում 2015-2016
      • Ներքին գնահատում 2016-2017
      • Ներքին գնահատում 2017-2018
      • Ներքին գնահատում 2018-2019
      • Ներքին գնահատում 2019-2020 ուստարի
      • Ներքին գնահատում 2020-2021 ուստարի
    • Ծնողական խորհրդի կազմեր և ծնողական ժողով‹
    • Մեդիա >
      • Ֆոտոալբոմ
      • Պատկերասրահ
    • Հայտարարություններ
    • Շնորհալի աշակերտներ
    • Մանկավարժական ընթերցում արդյունաբեր փոր
    • Տեսանյութեր
    • Բանավեճի ակումբ
    • Դպրոցի բլոգը >
      • Դասարանների բլոգներ, անհատական բլոգներ
  • Հաշվետվություններ
  • Նախակրթարան
  • Արխիվ
    • Արխիվ 2021-2022 և 2022-2023
    • Արխիվ 2019-2021
    • Արխիվ 2018-2019
    • Արխիվ 2017-2018
    • Արխիվ 2016-2017
    • Արխիվ 2015-2016
    • Արխիվ 2014-2015
    • Արխիվ 2013-2014
    • Արխիվ 2012-2013
    • Արխիվ 2011-2012
    • Արխիվ 2010-2011
  • Կապը մեզ հետ
  • Դասեր
    • «Թվերի բաժանելիությունը» թեմայի ամփոփու
    • «Գործիքների խմբեր: Ներկապն. Ֆայլ. գոծողութ
    • Ջրոլորտ
    • Հերոսանանք հերոսներով, հերոսների հետ
    • Շնորհավոր ծնունդդ, Անմահ լոռեցի
    • «Է˜Յ, ԼԱ´Վ ԿԵՆԱՔ, ԱԿԱ´ՆՋ ԱՐԵՔ... »
    • ««Ավետիք Իսահակյան»» ամփոփում
    • «Ես այսպես ասեմ, դու այնպես հասկացիր»
    • Բաց դաս նվիրված բ հնչյուն-տառինին
    • Զատիկի տոնին նվիրված դաս
    • Բաց դաս տեխնոլոգիա առարկայից
    • Չեխովի «Գրազ» պատմվածքը
    • «Հայրենիք, ես մի զարկն եմ քո բազկի» թեմայի ա&
    • Զատիկի սեղանի սպասքադրում
    • Ազգային երգ ու պար
    • Յոթնաթերթիկ ծաղիկը
    • Հայկական եկեղեցիներ
    • Երաժշտական շախմատ
    • Դպրոցը գիտական միջավայրում

Ա․ Չեխովի «Գրազ» պատմվածքը

Picture
       Ապրիլի 13-ին 186 հիմնական դպրոցի 9բ դասարանում  ռուս գրականության բաց դաս էր։ 
   Աշակերտները ներկայացրին Չեխովի կենսագրությունից որոշ կարևոր դրվագներ, ներկայացրին Չեխով բժշկին, խոսեցին Չեխով գրողի աշխարհընկալման, մարդասիրության մասին, հետո անցան «Գրազ» պատմվածքին։ Էկրանին ցուցադրվում էին պատմվածքից հատվածներ, իսկ աշակերտներն այդ ամենը ներկայացնում էին դերերով։ Նրանք կարծես զգում էին հերոսների հոգեվիճակը։ Աշակերտներն այս պատմվածքի միջոցով ներկայացրին կյանքի արատավոր կողմերը՝ միևնույն ժամանակ չմոռանալով շեշտել, որ ապրելը՝ ինչպես էլ լինի,  ավելի լավ է, քան չապրելը։
     Ներկաները հիացած հետևում էին դասի ընթացքին։ Սովորողները գերազանց տիրապետում էին ռուսաց լեզվին։ Բոլորին թվում էր, որ ներկա են ռուսական որևէ դպրոցի ռուս գրականության դասին։
      Աշակերտները կարողացան իրենց ասելիքը տեղ հասցնել։ Դասն անցավ հետաքրքիր ու հագեցած։
      Դասի ավարտին հիացմունքի ու գովասանքի իրենց խոսքերն ասացին տնօրենը, «Օտար լեզուների» մեթոդմիավորման նախագահը։  

Powered by Create your own unique website with customizable templates.