- Էլեկտրոնային ամսագիր
-
Մեր մասին
- Հաշվետվություններ
- Նախակրթարան
- Արխիվ
- Կապը մեզ հետ
-
Դասեր
- «Թվերի բաժանելիությունը» թեմայի ամփոփու
- «Գործիքների խմբեր: Ներկապն. Ֆայլ. գոծողութ
- Ջրոլորտ
- Հերոսանանք հերոսներով, հերոսների հետ
- Շնորհավոր ծնունդդ, Անմահ լոռեցի
- «Է˜Յ, ԼԱ´Վ ԿԵՆԱՔ, ԱԿԱ´ՆՋ ԱՐԵՔ... »
- ««Ավետիք Իսահակյան»» ամփոփում
- «Ես այսպես ասեմ, դու այնպես հասկացիր»
- Բաց դաս նվիրված բ հնչյուն-տառինին
- Զատիկի տոնին նվիրված դաս
- Բաց դաս տեխնոլոգիա առարկայից
- Չեխովի «Գրազ» պատմվածքը
- «Հայրենիք, ես մի զարկն եմ քո բազկի» թեմայի ա&
- Զատիկի սեղանի սպասքադրում
- Ազգային երգ ու պար
- Յոթնաթերթիկ ծաղիկը
- Հայկական եկեղեցիներ
- Երաժշտական շախմատ
- Դպրոցը գիտական միջավայրում
Ա․ Չեխովի «Գրազ» պատմվածքը
Ապրիլի 13-ին 186 հիմնական դպրոցի 9բ դասարանում ռուս գրականության բաց դաս էր։
Աշակերտները ներկայացրին Չեխովի կենսագրությունից որոշ կարևոր դրվագներ, ներկայացրին Չեխով բժշկին, խոսեցին Չեխով գրողի աշխարհընկալման, մարդասիրության մասին, հետո անցան «Գրազ» պատմվածքին։ Էկրանին ցուցադրվում էին պատմվածքից հատվածներ, իսկ աշակերտներն այդ ամենը ներկայացնում էին դերերով։ Նրանք կարծես զգում էին հերոսների հոգեվիճակը։ Աշակերտներն այս պատմվածքի միջոցով ներկայացրին կյանքի արատավոր կողմերը՝ միևնույն ժամանակ չմոռանալով շեշտել, որ ապրելը՝ ինչպես էլ լինի, ավելի լավ է, քան չապրելը։
Ներկաները հիացած հետևում էին դասի ընթացքին։ Սովորողները գերազանց տիրապետում էին ռուսաց լեզվին։ Բոլորին թվում էր, որ ներկա են ռուսական որևէ դպրոցի ռուս գրականության դասին։
Աշակերտները կարողացան իրենց ասելիքը տեղ հասցնել։ Դասն անցավ հետաքրքիր ու հագեցած։
Դասի ավարտին հիացմունքի ու գովասանքի իրենց խոսքերն ասացին տնօրենը, «Օտար լեզուների» մեթոդմիավորման նախագահը։
Աշակերտները ներկայացրին Չեխովի կենսագրությունից որոշ կարևոր դրվագներ, ներկայացրին Չեխով բժշկին, խոսեցին Չեխով գրողի աշխարհընկալման, մարդասիրության մասին, հետո անցան «Գրազ» պատմվածքին։ Էկրանին ցուցադրվում էին պատմվածքից հատվածներ, իսկ աշակերտներն այդ ամենը ներկայացնում էին դերերով։ Նրանք կարծես զգում էին հերոսների հոգեվիճակը։ Աշակերտներն այս պատմվածքի միջոցով ներկայացրին կյանքի արատավոր կողմերը՝ միևնույն ժամանակ չմոռանալով շեշտել, որ ապրելը՝ ինչպես էլ լինի, ավելի լավ է, քան չապրելը։
Ներկաները հիացած հետևում էին դասի ընթացքին։ Սովորողները գերազանց տիրապետում էին ռուսաց լեզվին։ Բոլորին թվում էր, որ ներկա են ռուսական որևէ դպրոցի ռուս գրականության դասին։
Աշակերտները կարողացան իրենց ասելիքը տեղ հասցնել։ Դասն անցավ հետաքրքիր ու հագեցած։
Դասի ավարտին հիացմունքի ու գովասանքի իրենց խոսքերն ասացին տնօրենը, «Օտար լեզուների» մեթոդմիավորման նախագահը։