- Էլեկտրոնային ամսագիր
-
Մեր մասին
- Հաշվետվություններ
- Նախակրթարան
- Արխիվ
- Կապը մեզ հետ
-
Դասեր
- «Թվերի բաժանելիությունը» թեմայի ամփոփու
- «Գործիքների խմբեր: Ներկապն. Ֆայլ. գոծողութ
- Ջրոլորտ
- Հերոսանանք հերոսներով, հերոսների հետ
- Շնորհավոր ծնունդդ, Անմահ լոռեցի
- «Է˜Յ, ԼԱ´Վ ԿԵՆԱՔ, ԱԿԱ´ՆՋ ԱՐԵՔ... »
- ««Ավետիք Իսահակյան»» ամփոփում
- «Ես այսպես ասեմ, դու այնպես հասկացիր»
- Բաց դաս նվիրված բ հնչյուն-տառինին
- Զատիկի տոնին նվիրված դաս
- Բաց դաս տեխնոլոգիա առարկայից
- Չեխովի «Գրազ» պատմվածքը
- «Հայրենիք, ես մի զարկն եմ քո բազկի» թեմայի ա&
- Զատիկի սեղանի սպասքադրում
- Ազգային երգ ու պար
- Յոթնաթերթիկ ծաղիկը
- Հայկական եկեղեցիներ
- Երաժշտական շախմատ
- Դպրոցը գիտական միջավայրում
Շնորհավոր ծնունդդ, Անմահ լոռեցի
5գ դասարանցիների հետ կազմակերպեցինք ԹՈՒՄԱՆՅԱՆԱԿԱՆ ԴԻՄԱԿԱՀԱՆԴԵՍ: Սովորողները ընտրել էին որևէ կերպար Թումանյանի ստեղծագործություններից, սովորել նրա կարևոր խոսքերից, կերպարը լրացրել համապատասխան հագուստով, դիմակով, իրերով: Շրջում էին դպրոցի միջանցքներում, դասարաններում, մի պահ կանգնում զարմացած հայացքների առջև, մտնում դերի մեջ, խոսում ու գնում:
6գ դասարանցիները ներկայացրին Թումանյանի հեքիաթները` մերովի-նորովի տարբերակներով: Դասարանում ներկայացրին իրենց խմբային աշխատանքները, ընտրեցին դրանցից լավագույնները ու <<հյուրախաղերով>> շրջեցին դպրոցում: Ներկայացման ավարտին Թումանյանին ու նրա սետղածագործություններին վերաբերող հարցերով դիմում էին հանդիսատեսին, ճիշտ պատասխաններ տվողներին գրքեր էին նվիրում:
7դ դասարացիները օրը դարձրին ԹՈՒՄԱՆՅԱՆԱԿԱՆ իրենց աշխատանքներով: Դրանք ինքնաշեն գրքեր էին, ինքնուրույն հետազոտական աշխատանքներ, նկարազարդ պաստառներ: Իսկ վերջում որպես սովորածի ամփոփում խաղացին Թումանյանին ու նրա ստեղծագործություններին վերաբերող հարցերով պատրաստած սեղանի հետաքրքիր խաղ, որ իրենք էին կազմել: Հաղթողներն էլ արժանացան գմրցանակ-գրքերի:
9ա դասարան. <<Երգում ենք Թումանյան>>: Սովորողները դասն սկսեցին Թումանյանի թևավոր մտքերով, խրատներով, իսկ վերջում ներկայացրին նրա` երգեր դարձած ստեղծագործություններից կազմած <<պոպուրի>>`<<Ախ, ինչ լավ են… >>, հատված <<Անուշ>> օպերայից և այլն:
6գ դասարանցիները ներկայացրին Թումանյանի հեքիաթները` մերովի-նորովի տարբերակներով: Դասարանում ներկայացրին իրենց խմբային աշխատանքները, ընտրեցին դրանցից լավագույնները ու <<հյուրախաղերով>> շրջեցին դպրոցում: Ներկայացման ավարտին Թումանյանին ու նրա սետղածագործություններին վերաբերող հարցերով դիմում էին հանդիսատեսին, ճիշտ պատասխաններ տվողներին գրքեր էին նվիրում:
7դ դասարացիները օրը դարձրին ԹՈՒՄԱՆՅԱՆԱԿԱՆ իրենց աշխատանքներով: Դրանք ինքնաշեն գրքեր էին, ինքնուրույն հետազոտական աշխատանքներ, նկարազարդ պաստառներ: Իսկ վերջում որպես սովորածի ամփոփում խաղացին Թումանյանին ու նրա ստեղծագործություններին վերաբերող հարցերով պատրաստած սեղանի հետաքրքիր խաղ, որ իրենք էին կազմել: Հաղթողներն էլ արժանացան գմրցանակ-գրքերի:
9ա դասարան. <<Երգում ենք Թումանյան>>: Սովորողները դասն սկսեցին Թումանյանի թևավոր մտքերով, խրատներով, իսկ վերջում ներկայացրին նրա` երգեր դարձած ստեղծագործություններից կազմած <<պոպուրի>>`<<Ախ, ինչ լավ են… >>, հատված <<Անուշ>> օպերայից և այլն: