- Էլեկտրոնային ամսագիր
-
Մեր մասին
- Հաշվետվություններ
- Նախակրթարան
- Արխիվ
- Կապը մեզ հետ
-
Դասեր
- «Թվերի բաժանելիությունը» թեմայի ամփոփու
- «Գործիքների խմբեր: Ներկապն. Ֆայլ. գոծողութ
- Ջրոլորտ
- Հերոսանանք հերոսներով, հերոսների հետ
- Շնորհավոր ծնունդդ, Անմահ լոռեցի
- «Է˜Յ, ԼԱ´Վ ԿԵՆԱՔ, ԱԿԱ´ՆՋ ԱՐԵՔ... »
- ««Ավետիք Իսահակյան»» ամփոփում
- «Ես այսպես ասեմ, դու այնպես հասկացիր»
- Բաց դաս նվիրված բ հնչյուն-տառինին
- Զատիկի տոնին նվիրված դաս
- Բաց դաս տեխնոլոգիա առարկայից
- Չեխովի «Գրազ» պատմվածքը
- «Հայրենիք, ես մի զարկն եմ քո բազկի» թեմայի ա&
- Զատիկի սեղանի սպասքադրում
- Ազգային երգ ու պար
- Յոթնաթերթիկ ծաղիկը
- Հայկական եկեղեցիներ
- Երաժշտական շախմատ
- Դպրոցը գիտական միջավայրում
<<Ջրոլորտ>> թեմայի ամփոփումը
Ջուրը կյանքի հիմքն է ոչ միայն մարդկանց համար,այլ նաև ամբողջ մոլորակի համար: Այն բոլոր կենդանի օրգանիզմների հիմնական բաղադրիչն է:
<<Ջրոլորտ>>թեմայի ամփոփումը 5 գ դասարանի 1-ին խմբի աշակերտները ներկայացրին յուրովի և ինքնատիպ: Դասն ընթացավ նախապես կազմած,մասնախմբի և ուսումնական գծով փոխտնօրենի կողմից հաստատված դասի պլանով:
Դասի առաջին մասում աշակերտները ներկայացրին ջրի դերը բնության մեջ, բնութագրեցին ջրոլորտի բաղկացուցիչ մասերը,ինչպես նաև յուրաքանչյուրիս դերը ջրոլորտի և քաղցրահամ ջրի պաշարների պահպանման գործում: Դասի ընթացքում առկա նկարները,տեսանյութերը,քարտեզները և տեսասահիկը նպաստեցին ,որ սովորողները կարողանան գեղեցիկ ներկայացնեն ջրոլորտի բաղկացուցիչ մասերը:
Դասի երկրորդ փուլում աշակերտները լրացրին թեմատիկ թեստ և հաղթող խմբի աշակերտները արժանացան գովեստի:
Դասի երրորդ փուլում աշակերտները ներկայացրին թեմայի վերաբերող դերային խաղ:
Դասի ավարտին ներկա ուսուցիչներն իրենց կարծիքներն արտահայտեցին տեսածի վերաբերյալ:
<<Ջրոլորտ>>թեմայի ամփոփումը 5 գ դասարանի 1-ին խմբի աշակերտները ներկայացրին յուրովի և ինքնատիպ: Դասն ընթացավ նախապես կազմած,մասնախմբի և ուսումնական գծով փոխտնօրենի կողմից հաստատված դասի պլանով:
Դասի առաջին մասում աշակերտները ներկայացրին ջրի դերը բնության մեջ, բնութագրեցին ջրոլորտի բաղկացուցիչ մասերը,ինչպես նաև յուրաքանչյուրիս դերը ջրոլորտի և քաղցրահամ ջրի պաշարների պահպանման գործում: Դասի ընթացքում առկա նկարները,տեսանյութերը,քարտեզները և տեսասահիկը նպաստեցին ,որ սովորողները կարողանան գեղեցիկ ներկայացնեն ջրոլորտի բաղկացուցիչ մասերը:
Դասի երկրորդ փուլում աշակերտները լրացրին թեմատիկ թեստ և հաղթող խմբի աշակերտները արժանացան գովեստի:
Դասի երրորդ փուլում աշակերտները ներկայացրին թեմայի վերաբերող դերային խաղ:
Դասի ավարտին ներկա ուսուցիչներն իրենց կարծիքներն արտահայտեցին տեսածի վերաբերյալ: