- Էլեկտրոնային ամսագիր
-
Մեր մասին
- Հաշվետվություններ
- Նախակրթարան
- Արխիվ
- Կապը մեզ հետ
-
Դասեր
- «Թվերի բաժանելիությունը» թեմայի ամփոփու
- «Գործիքների խմբեր: Ներկապն. Ֆայլ. գոծողութ
- Ջրոլորտ
- Հերոսանանք հերոսներով, հերոսների հետ
- Շնորհավոր ծնունդդ, Անմահ լոռեցի
- «Է˜Յ, ԼԱ´Վ ԿԵՆԱՔ, ԱԿԱ´ՆՋ ԱՐԵՔ... »
- ««Ավետիք Իսահակյան»» ամփոփում
- «Ես այսպես ասեմ, դու այնպես հասկացիր»
- Բաց դաս նվիրված բ հնչյուն-տառինին
- Զատիկի տոնին նվիրված դաս
- Բաց դաս տեխնոլոգիա առարկայից
- Չեխովի «Գրազ» պատմվածքը
- «Հայրենիք, ես մի զարկն եմ քո բազկի» թեմայի ա&
- Զատիկի սեղանի սպասքադրում
- Ազգային երգ ու պար
- Յոթնաթերթիկ ծաղիկը
- Հայկական եկեղեցիներ
- Երաժշտական շախմատ
- Դպրոցը գիտական միջավայրում
ՀԵՐՈՍԱՆԱՆՔ ՀԵՐՈՍՆԵՐՈՎ, ՀԵՐՈՍՆԵՐԻ ՀԵՏ
27. 01. 2021-ին բանակի օրվան ընդառաջ` 7դ, 8ա և 9ա դասարանների սովորողների հետ անցկացվեց հայրենասիրության դաս:
Դասի նպատակն էր` շփվել հերոսների հետ, անձամբ նրանցից լսել իրական ու մեզ համար անհավանակն, իսկ իրենց համար սովորական ու բնական պատմություններ պատերազմի դաշտից:
Հյուրերն էին ինչպես Քառօրյա, այնպես էլ 44-օրյա պատերազմների մասնակիցներ Ջիվան Գասպարյանն ու Արմավիր Հովհաննիսյանը, ովքեր վիրավորված էին, գտնվում էին բուժման մեջ, բայց սիրով համաձայնեցին հանդիպել պատանիների հետ, լսել նրանց մտահոգությունները, հետաքրքրող հարցերը:
Նրանց հետ սովորողները մտովի անցան պատերազմի թոհուբոհով, ռազմաճակատում հանդիպեցին միայն գրքերում կարդացած ու ֆիլմերում տեսած դեպքերի: Ու բնական էր նրանցից մեկի զարմացած հարցը, թե ինչպես է հնարավոր, որ մարդը մարտի դաշտում իր կյանքից առավել դասի կողքին կանգնած մարտական ընկերոջ կյանքը, ում հետ գուցե հենց նոր է ծանոթացել, նրան փրկելու համար զոհի իր կյանքը:
Չնայած հերոսները, որպեսզի չցավեցնեն դյուրազգաց դեռահասներին, ամեն ինչ պատմում էին մեղմացված, հումորով, ժպիտով, բայց հուզված էին բոլորը, ու հաճախ մոռանում էին նաև տղաներին տալու համար պատրաստած հարցերը: ուղղակի լուռ էին:
Իսկ վերջում Լիլիթը արցունքախառն աչքերով պարզամտորեն խոստովանեց. <<Ես հիասթափվել էի իմ հայրենիքից. դուք վերադարձրիք ինձ իմ ժպիտը>>:
Դասի վերջին հատվածը նվիրված էր դպրոցի սաներին` Գոռ Եղիազարյան, Արամ Սիմոնյան, Մարտին Մանասերյան…, ծնողներին` Գեորգի Մինասյան, Ժիրայր Քոլոզյան, ովքեր չվերադարձան պատերազմի դաշտից… Դիտեցին դպրոցի ասմունքի խմբակի սաների պատրաստած ֆիլմը մեր հայրենիքի, նրա անցած ճանապարհի ու, ցավոք, վերջին պատերազմի մասին:
Թող պատերազմները լինեն միայն ֆիլմերում, իսկ հերոսները` թեկուզ վիրավոր` մեր կողքին:
Դասի նպատակն էր` շփվել հերոսների հետ, անձամբ նրանցից լսել իրական ու մեզ համար անհավանակն, իսկ իրենց համար սովորական ու բնական պատմություններ պատերազմի դաշտից:
Հյուրերն էին ինչպես Քառօրյա, այնպես էլ 44-օրյա պատերազմների մասնակիցներ Ջիվան Գասպարյանն ու Արմավիր Հովհաննիսյանը, ովքեր վիրավորված էին, գտնվում էին բուժման մեջ, բայց սիրով համաձայնեցին հանդիպել պատանիների հետ, լսել նրանց մտահոգությունները, հետաքրքրող հարցերը:
Նրանց հետ սովորողները մտովի անցան պատերազմի թոհուբոհով, ռազմաճակատում հանդիպեցին միայն գրքերում կարդացած ու ֆիլմերում տեսած դեպքերի: Ու բնական էր նրանցից մեկի զարմացած հարցը, թե ինչպես է հնարավոր, որ մարդը մարտի դաշտում իր կյանքից առավել դասի կողքին կանգնած մարտական ընկերոջ կյանքը, ում հետ գուցե հենց նոր է ծանոթացել, նրան փրկելու համար զոհի իր կյանքը:
Չնայած հերոսները, որպեսզի չցավեցնեն դյուրազգաց դեռահասներին, ամեն ինչ պատմում էին մեղմացված, հումորով, ժպիտով, բայց հուզված էին բոլորը, ու հաճախ մոռանում էին նաև տղաներին տալու համար պատրաստած հարցերը: ուղղակի լուռ էին:
Իսկ վերջում Լիլիթը արցունքախառն աչքերով պարզամտորեն խոստովանեց. <<Ես հիասթափվել էի իմ հայրենիքից. դուք վերադարձրիք ինձ իմ ժպիտը>>:
Դասի վերջին հատվածը նվիրված էր դպրոցի սաներին` Գոռ Եղիազարյան, Արամ Սիմոնյան, Մարտին Մանասերյան…, ծնողներին` Գեորգի Մինասյան, Ժիրայր Քոլոզյան, ովքեր չվերադարձան պատերազմի դաշտից… Դիտեցին դպրոցի ասմունքի խմբակի սաների պատրաստած ֆիլմը մեր հայրենիքի, նրա անցած ճանապարհի ու, ցավոք, վերջին պատերազմի մասին:
Թող պատերազմները լինեն միայն ֆիլմերում, իսկ հերոսները` թեկուզ վիրավոր` մեր կողքին: