- Էլեկտրոնային ամսագիր
-
Մեր մասին
- Հաշվետվություններ
- Նախակրթարան
- Արխիվ
- Կապը մեզ հետ
-
Դասեր
- «Թվերի բաժանելիությունը» թեմայի ամփոփու
- «Գործիքների խմբեր: Ներկապն. Ֆայլ. գոծողութ
- Ջրոլորտ
- Հերոսանանք հերոսներով, հերոսների հետ
- Շնորհավոր ծնունդդ, Անմահ լոռեցի
- «Է˜Յ, ԼԱ´Վ ԿԵՆԱՔ, ԱԿԱ´ՆՋ ԱՐԵՔ... »
- ««Ավետիք Իսահակյան»» ամփոփում
- «Ես այսպես ասեմ, դու այնպես հասկացիր»
- Բաց դաս նվիրված բ հնչյուն-տառինին
- Զատիկի տոնին նվիրված դաս
- Բաց դաս տեխնոլոգիա առարկայից
- Չեխովի «Գրազ» պատմվածքը
- «Հայրենիք, ես մի զարկն եմ քո բազկի» թեմայի ա&
- Զատիկի սեղանի սպասքադրում
- Ազգային երգ ու պար
- Յոթնաթերթիկ ծաղիկը
- Հայկական եկեղեցիներ
- Երաժշտական շախմատ
- Դպրոցը գիտական միջավայրում
Ներառական կրթությունը կրթական այնպիսի ծրագիր է, որը բացառում է ամեն տեսակ խտրականություն երեխաների
նկատմամբ, ապահովում է հավասար վերաբերմունք բոլոր մարդկանց հանդեպ: Ներառական կրթությունը ձգտում է հասնել ուսուցման նկատմամբ առավել ճկուն մոտեցման` բավարարելու մարդկանց զանազան կրթականպահանջները: Եթե
ներառական կրթության մտցրած փոփոխությունները ուսուցումն ավելի արդյունավետ դարձնեն, ապա կշահեն բոլոր երեխաները, այլ ոչ միայն առանձնահատուկ կրթության կարիքներ ունեցողները: 186 հիմնական դպրոցում նույնպես, արդեն 6 տարի է, գործում է ներառական կրթությունը և երեխաների ամենատարբեր
կարիքների բավարարմանն ուղղված բոլոր տեսակի միջոցների ապահովումն է իրականացնում: 2014թ. նոր ուսումնական տարվա կապակցությամբ կայացավ ,,Ներառական Կրթություն,, ծրագրում ընդգրկված երեխաների
ծնողական ժողով, որի նպատակն էր կրկին ու կրկին կարևորելու ներառական կրթության դերն ու նշանակությունը մեր
դպրոցում և փաստելու, որ առանձնացված ուսուցումը սահմանափակում է ինքնաարտահայտման իրավունքներն ու հնարավորությունները, որ հաշմանդամ կամ սովորելու դժվարություններ ունեցող մարդիկ առանձնացման կամ պաշտպանության կարիք չունեն: Ժողովի ընթացքում խոսվեց նաև նոր ուսումնական տարում կատարվելիք
աշխատանքներին ինչպես նաև ծնողների սպասելիքների մասին:
նկատմամբ, ապահովում է հավասար վերաբերմունք բոլոր մարդկանց հանդեպ: Ներառական կրթությունը ձգտում է հասնել ուսուցման նկատմամբ առավել ճկուն մոտեցման` բավարարելու մարդկանց զանազան կրթականպահանջները: Եթե
ներառական կրթության մտցրած փոփոխությունները ուսուցումն ավելի արդյունավետ դարձնեն, ապա կշահեն բոլոր երեխաները, այլ ոչ միայն առանձնահատուկ կրթության կարիքներ ունեցողները: 186 հիմնական դպրոցում նույնպես, արդեն 6 տարի է, գործում է ներառական կրթությունը և երեխաների ամենատարբեր
կարիքների բավարարմանն ուղղված բոլոր տեսակի միջոցների ապահովումն է իրականացնում: 2014թ. նոր ուսումնական տարվա կապակցությամբ կայացավ ,,Ներառական Կրթություն,, ծրագրում ընդգրկված երեխաների
ծնողական ժողով, որի նպատակն էր կրկին ու կրկին կարևորելու ներառական կրթության դերն ու նշանակությունը մեր
դպրոցում և փաստելու, որ առանձնացված ուսուցումը սահմանափակում է ինքնաարտահայտման իրավունքներն ու հնարավորությունները, որ հաշմանդամ կամ սովորելու դժվարություններ ունեցող մարդիկ առանձնացման կամ պաշտպանության կարիք չունեն: Ժողովի ընթացքում խոսվեց նաև նոր ուսումնական տարում կատարվելիք
աշխատանքներին ինչպես նաև ծնողների սպասելիքների մասին: