- Էլեկտրոնային ամսագիր
-
Մեր մասին
- Հաշվետվություններ
- Նախակրթարան
- Արխիվ
- Կապը մեզ հետ
-
Դասեր
- «Թվերի բաժանելիությունը» թեմայի ամփոփու
- «Գործիքների խմբեր: Ներկապն. Ֆայլ. գոծողութ
- Ջրոլորտ
- Հերոսանանք հերոսներով, հերոսների հետ
- Շնորհավոր ծնունդդ, Անմահ լոռեցի
- «Է˜Յ, ԼԱ´Վ ԿԵՆԱՔ, ԱԿԱ´ՆՋ ԱՐԵՔ... »
- ««Ավետիք Իսահակյան»» ամփոփում
- «Ես այսպես ասեմ, դու այնպես հասկացիր»
- Բաց դաս նվիրված բ հնչյուն-տառինին
- Զատիկի տոնին նվիրված դաս
- Բաց դաս տեխնոլոգիա առարկայից
- Չեխովի «Գրազ» պատմվածքը
- «Հայրենիք, ես մի զարկն եմ քո բազկի» թեմայի ա&
- Զատիկի սեղանի սպասքադրում
- Ազգային երգ ու պար
- Յոթնաթերթիկ ծաղիկը
- Հայկական եկեղեցիներ
- Երաժշտական շախմատ
- Դպրոցը գիտական միջավայրում
Վիկտորինա 6ա և 6բ դասարանների միջև աշխարհագրություն առարկայից
Վիկտորինային մասնակցում էին 6ա և 6բ դասարանների աշակերտները: 6ա դասարանը կրում էր անվանի ճանապարհորդ Ք. Կոլումբոսի, իսկ 6բ դասարանը` Ֆ. Մագելանի անունը: Վիկտորինան ընդգրկում էր հարցեր ,,Մայրցամաքների ֆիզիկական աշխարհագրություն,, դասընթացից:
Այն բաղկացած էր 5 փուլերից.
1.Ներկայացնել այն ճանապարհորդին, ում անունը կրում էր տվյալ թիմը:
2.Բնության անձեռակերտ հրաշքներ:
3.Գիտելիքների ստուգում /մայրցամաքներ/: 4.Քարտեզի իմացություն
5.Աշխատանք ուրվագծային քարտեզով:
Վիկտորինայի արդյունքում թիմերը հավաքեցին հավասար միավորներ և տնօրինության կողմից պարգևատրվեցին պատվոգրերով:
Այն բաղկացած էր 5 փուլերից.
1.Ներկայացնել այն ճանապարհորդին, ում անունը կրում էր տվյալ թիմը:
2.Բնության անձեռակերտ հրաշքներ:
3.Գիտելիքների ստուգում /մայրցամաքներ/: 4.Քարտեզի իմացություն
5.Աշխատանք ուրվագծային քարտեզով:
Վիկտորինայի արդյունքում թիմերը հավաքեցին հավասար միավորներ և տնօրինության կողմից պարգևատրվեցին պատվոգրերով: