- Էլեկտրոնային ամսագիր
-
Մեր մասին
- Հաշվետվություններ
- Նախակրթարան
- Արխիվ
- Կապը մեզ հետ
-
Դասեր
- «Թվերի բաժանելիությունը» թեմայի ամփոփու
- «Գործիքների խմբեր: Ներկապն. Ֆայլ. գոծողութ
- Ջրոլորտ
- Հերոսանանք հերոսներով, հերոսների հետ
- Շնորհավոր ծնունդդ, Անմահ լոռեցի
- «Է˜Յ, ԼԱ´Վ ԿԵՆԱՔ, ԱԿԱ´ՆՋ ԱՐԵՔ... »
- ««Ավետիք Իսահակյան»» ամփոփում
- «Ես այսպես ասեմ, դու այնպես հասկացիր»
- Բաց դաս նվիրված բ հնչյուն-տառինին
- Զատիկի տոնին նվիրված դաս
- Բաց դաս տեխնոլոգիա առարկայից
- Չեխովի «Գրազ» պատմվածքը
- «Հայրենիք, ես մի զարկն եմ քո բազկի» թեմայի ա&
- Զատիկի սեղանի սպասքադրում
- Ազգային երգ ու պար
- Յոթնաթերթիկ ծաղիկը
- Հայկական եկեղեցիներ
- Երաժշտական շախմատ
- Դպրոցը գիտական միջավայրում
<<Գրքեր կարդացած մարդը տարբերվում է մյուսներից>>
20. 02. 2014
Եվ այսպես` օր 3-րդ և <<Գրքեր կարդացած մարդը տարբերվում է մյուսներից>> :
Այսօր արդեն կենտրոնում ութերորդցիներն էին:
Մոտ երկու շաբաթ առաջ նրանք ուսուցրուհու` Գ. Գալստյանի հետ կազմել էին ընթերցանությանը վերաբերող, իրենց հետաքրքրող 15 հարցից բաղկացած թերթիկ: Ու սկսել էին շրջել դպրոցի 5-9-րդ դասարաններում. ի՞նչ կպատասխանեն աշակերտները. գիտե՞ն արդյոք, թե երբ են նշվում Գիտելիքի, Մայրենիի օրերը, սիրո՞ւմ են ընթերցել, ո՞ր գրականությանն են նախապատվությունը տալիս, օրվա մեջ ժամանակ հատկացնո՞ւմ են ընթերցանությանը և այլն:
Հաջորդ աշխատանքային փուլը ստացված արդյունքների ամփոփումն էր. հարցվածների քանի՞ տոկոսն է սիրում ընթերցել, քանի՞ տոկոսն է պոեզիայի և քանի՞սը` արձակի սիրահար. գործի դրվեց մաթեմատիկական գիտելիքը:
Հաջողությամբ ավարտվեց նաև այս փուլը: Եկել էր արդյունքները վիճակագրական դիագրամների տեսքով ներկայացնելու ժամանակը: Այստեղ արդեն նրանց պետք է օգներ համակարգչային իմացությունը. սա էլ հաջողությամբ կատարվեց ինֆորմատիկայի ուսուցչուհի Ա. Կարապետյանի օգնությամբ:
Ու իրենց աշխատանքը սկսեցին ներկայացնել` ի տես ամբողջ դպրոցի ընթերցասերների: Արդյունքը, ինչ խոսք, գոհացուցիչ էր. լավ է, որ գերիշխում էր սիրով և ոչ թե պարտադրանքով ընթերցողների կամ մեր տոներն իմացողների թիվը:
Բայց ամեն ինչ այսքանով չէր սահմանափակվել. էլ ինչ ընթերցանության վիճակագրություն, եթե չօգտագործվեին գրադարանի տվյալները:
Եվ ահա ըստ այս վերջինի էլ պարգևատրվեցին դպրոցի ամենաընթերցասեր երկու աշակերտները` վեցերորդցի Գինովյան Նանեն և իններորդցի Հարությունայն Էլինան: Նրանք տնօրենության կողմից օրվա խորհրդով նվերներ ստացան գրքեր:
Իսկ ընթերցանության վերաբերյալ ութերորդցիների գովազդն իսկապես մտորելու տեղիք տվեց. կարդացե՜ք, մի՜ խուսափեք, կարդացե՜ք, որ հետո չամաչեք…
Եվս մեկ անգամ փաստվեց, որ գրքեր կարդացած մարդը տարբերվում է մյուներից: Պետք է ընթերցել, ընթերցել կյանքում թեկուզ մեկ-երկու լավ գիրք, բայց այդ մեկ-երկուսը գտնելու համար շատ գրքեր է պետք կարդալ:
Եվ այսպես` օր 3-րդ և <<Գրքեր կարդացած մարդը տարբերվում է մյուսներից>> :
Այսօր արդեն կենտրոնում ութերորդցիներն էին:
Մոտ երկու շաբաթ առաջ նրանք ուսուցրուհու` Գ. Գալստյանի հետ կազմել էին ընթերցանությանը վերաբերող, իրենց հետաքրքրող 15 հարցից բաղկացած թերթիկ: Ու սկսել էին շրջել դպրոցի 5-9-րդ դասարաններում. ի՞նչ կպատասխանեն աշակերտները. գիտե՞ն արդյոք, թե երբ են նշվում Գիտելիքի, Մայրենիի օրերը, սիրո՞ւմ են ընթերցել, ո՞ր գրականությանն են նախապատվությունը տալիս, օրվա մեջ ժամանակ հատկացնո՞ւմ են ընթերցանությանը և այլն:
Հաջորդ աշխատանքային փուլը ստացված արդյունքների ամփոփումն էր. հարցվածների քանի՞ տոկոսն է սիրում ընթերցել, քանի՞ տոկոսն է պոեզիայի և քանի՞սը` արձակի սիրահար. գործի դրվեց մաթեմատիկական գիտելիքը:
Հաջողությամբ ավարտվեց նաև այս փուլը: Եկել էր արդյունքները վիճակագրական դիագրամների տեսքով ներկայացնելու ժամանակը: Այստեղ արդեն նրանց պետք է օգներ համակարգչային իմացությունը. սա էլ հաջողությամբ կատարվեց ինֆորմատիկայի ուսուցչուհի Ա. Կարապետյանի օգնությամբ:
Ու իրենց աշխատանքը սկսեցին ներկայացնել` ի տես ամբողջ դպրոցի ընթերցասերների: Արդյունքը, ինչ խոսք, գոհացուցիչ էր. լավ է, որ գերիշխում էր սիրով և ոչ թե պարտադրանքով ընթերցողների կամ մեր տոներն իմացողների թիվը:
Բայց ամեն ինչ այսքանով չէր սահմանափակվել. էլ ինչ ընթերցանության վիճակագրություն, եթե չօգտագործվեին գրադարանի տվյալները:
Եվ ահա ըստ այս վերջինի էլ պարգևատրվեցին դպրոցի ամենաընթերցասեր երկու աշակերտները` վեցերորդցի Գինովյան Նանեն և իններորդցի Հարությունայն Էլինան: Նրանք տնօրենության կողմից օրվա խորհրդով նվերներ ստացան գրքեր:
Իսկ ընթերցանության վերաբերյալ ութերորդցիների գովազդն իսկապես մտորելու տեղիք տվեց. կարդացե՜ք, մի՜ խուսափեք, կարդացե՜ք, որ հետո չամաչեք…
Եվս մեկ անգամ փաստվեց, որ գրքեր կարդացած մարդը տարբերվում է մյուներից: Պետք է ընթերցել, ընթերցել կյանքում թեկուզ մեկ-երկու լավ գիրք, բայց այդ մեկ-երկուսը գտնելու համար շատ գրքեր է պետք կարդալ: