- Էլեկտրոնային ամսագիր
-
Մեր մասին
- Հաշվետվություններ
- Նախակրթարան
- Արխիվ
- Կապը մեզ հետ
-
Դասեր
- «Թվերի բաժանելիությունը» թեմայի ամփոփու
- «Գործիքների խմբեր: Ներկապն. Ֆայլ. գոծողութ
- Ջրոլորտ
- Հերոսանանք հերոսներով, հերոսների հետ
- Շնորհավոր ծնունդդ, Անմահ լոռեցի
- «Է˜Յ, ԼԱ´Վ ԿԵՆԱՔ, ԱԿԱ´ՆՋ ԱՐԵՔ... »
- ««Ավետիք Իսահակյան»» ամփոփում
- «Ես այսպես ասեմ, դու այնպես հասկացիր»
- Բաց դաս նվիրված բ հնչյուն-տառինին
- Զատիկի տոնին նվիրված դաս
- Բաց դաս տեխնոլոգիա առարկայից
- Չեխովի «Գրազ» պատմվածքը
- «Հայրենիք, ես մի զարկն եմ քո բազկի» թեմայի ա&
- Զատիկի սեղանի սպասքադրում
- Ազգային երգ ու պար
- Յոթնաթերթիկ ծաղիկը
- Հայկական եկեղեցիներ
- Երաժշտական շախմատ
- Դպրոցը գիտական միջավայրում
,,Շրջիկ թատրոնը ներկայացնում է…,,
,,Շրջիկ թատրոնը ներկայացնում է…,, ,,,Մեր կրտսեր ընկերների համար…,,,
Բարեկենդանը,,. երեկվանից այս բովանդակությամբ ազդագրերով 6գ դասարանի աշակերտները քայլում են դպրոցի միջանցքներում ու բոլորին տեղեկացնում:
Եվ ահա այսօր <<դերասանները>> <<հյուրախաղերով>> ներկայացան չորրորդ դասարանցիներին: Արդեն ավանդական դարձած 10 րոպեանոց բեմականացում էր` երկար դասամիջոցին: Այս անգամ հանդիսատեսի առջև <<Բարեկենդանի>> հերոսներն էին:
Խաղն այնքան հաջողված էր, հումորային, որ փաստորեն արժանացավ <<բիս>>-երի, և մեկ դասաժամ հետո չնախատեսված մեկ ներկայացմամբ էլ երեխաները հանդես եկան <<Ներառական կրթություն>> ծրագիրն իրականացնող մասնագետների դասասենյակում, ուր ծրագրում ընդգրկված երեխաներն իրենց անհատական աշխատանքներին էին կատարում ուսուցիչների հետ: Նրանք անակնկալի եկան ու շատ ուրախացան: Դպրոցում էին նաև ԲԳԿ աշխատակիցները , ովքեր դարձան ներկայացման ակամա հանդիսատեսներ: Աշակերտները գոհ էին իրենց արածից: Վաղը նույն հեքիաթի բեմականացումը աշակերտները կիրականացնեն դպրոցի առաջին հարկում ամենակրտսերների` առաջինցիների համար: Ապացուցված փաստ է. 186-ում հետաքրքիր ու բովանդակալից են նաև դասամիջոցները:
Բարեկենդանը,,. երեկվանից այս բովանդակությամբ ազդագրերով 6գ դասարանի աշակերտները քայլում են դպրոցի միջանցքներում ու բոլորին տեղեկացնում:
Եվ ահա այսօր <<դերասանները>> <<հյուրախաղերով>> ներկայացան չորրորդ դասարանցիներին: Արդեն ավանդական դարձած 10 րոպեանոց բեմականացում էր` երկար դասամիջոցին: Այս անգամ հանդիսատեսի առջև <<Բարեկենդանի>> հերոսներն էին:
Խաղն այնքան հաջողված էր, հումորային, որ փաստորեն արժանացավ <<բիս>>-երի, և մեկ դասաժամ հետո չնախատեսված մեկ ներկայացմամբ էլ երեխաները հանդես եկան <<Ներառական կրթություն>> ծրագիրն իրականացնող մասնագետների դասասենյակում, ուր ծրագրում ընդգրկված երեխաներն իրենց անհատական աշխատանքներին էին կատարում ուսուցիչների հետ: Նրանք անակնկալի եկան ու շատ ուրախացան: Դպրոցում էին նաև ԲԳԿ աշխատակիցները , ովքեր դարձան ներկայացման ակամա հանդիսատեսներ: Աշակերտները գոհ էին իրենց արածից: Վաղը նույն հեքիաթի բեմականացումը աշակերտները կիրականացնեն դպրոցի առաջին հարկում ամենակրտսերների` առաջինցիների համար: Ապացուցված փաստ է. 186-ում հետաքրքիր ու բովանդակալից են նաև դասամիջոցները:
Նրանք անակնկալի եկան ու շատ ուրախացան: Դպրոցում էին նաև ԲԳԿ աշխատակիցները, ովքեր դարձան ներկայացման ակամա հանդիսատեսներ: Աշակերտները գոհ էին իրենց արածից:
Վաղը նույն հեքիաթի բեմականացումը աշակերտները կիրականացնեն դպրոցի առաջին հարկում ամենակրտսերների` առաջինցիների համար: Ապացուցված փաստ է. 186-ում հետաքրքիր ու բովանդակալից են նաև դասամիջոցները: