- Էլեկտրոնային ամսագիր
-
Մեր մասին
- Հաշվետվություններ
- Նախակրթարան
- Արխիվ
- Կապը մեզ հետ
-
Դասեր
- «Թվերի բաժանելիությունը» թեմայի ամփոփու
- «Գործիքների խմբեր: Ներկապն. Ֆայլ. գոծողութ
- Ջրոլորտ
- Հերոսանանք հերոսներով, հերոսների հետ
- Շնորհավոր ծնունդդ, Անմահ լոռեցի
- «Է˜Յ, ԼԱ´Վ ԿԵՆԱՔ, ԱԿԱ´ՆՋ ԱՐԵՔ... »
- ««Ավետիք Իսահակյան»» ամփոփում
- «Ես այսպես ասեմ, դու այնպես հասկացիր»
- Բաց դաս նվիրված բ հնչյուն-տառինին
- Զատիկի տոնին նվիրված դաս
- Բաց դաս տեխնոլոգիա առարկայից
- Չեխովի «Գրազ» պատմվածքը
- «Հայրենիք, ես մի զարկն եմ քո բազկի» թեմայի ա&
- Զատիկի սեղանի սպասքադրում
- Ազգային երգ ու պար
- Յոթնաթերթիկ ծաղիկը
- Հայկական եկեղեցիներ
- Երաժշտական շախմատ
- Դպրոցը գիտական միջավայրում
,, Գրից մինչեւ գիրք,,
Քանի լեզու գիտես, որդիս, այնքան մարդ ես իմացիր,
Ամեն լեզվով, ամեն ազգի կրծքին վարդ ես, իմացիր,
Բայց մայրենիդ թե անաղարտ սոխակ պահես վարդերում,
Սարերի մեջ ազգիդ համար Արարատն ես, իմացիր ...
Հովհ. Շիրազ
Օրերս 5 ա դասարանում տեղի ունեցավ դաս - միջոցառում, որտեղ ներկայացվեց հայ ժողովրդի պատմության բեկումնային իրադարձությունը՝ գրերի գյուտը, եւ գյուտին հաջորդող մշակութային հեղաշրջման ընթացքը մինչեւ հայ գրքի տպագրություն, մինչեւ մեր օրերը:
Դաս միջոցառման հիմքում Մեսրոպ Մաշտոցի ծննդյան 1650 - ամյակն էր եւ հայ գրատպության սկզբնավորման 500 - րդ տարեդարձը:
Աշակերտները լավ էին նախապատրաստվել: Նրանք ներկայացրին Մեսրոպ Մաշտոցի կյանքը, գյուտի թվականի հարցը, դանիելյան նշագրերը, տառերի թվային արժեքը, հայոց հնչյունների մեղեդին, շարականները:
Գիրք: Ահա մեր հավերժության վկայականը, որը կոչվել է ձեռագիր ու մատյան: Տասնյակ հազարավոր, հավերժության վկայականներ են գրչագրել, ընդօրինակել ու պատկերազարդել միջնադարյան մեր գրիչներն ու ծաղկողները:
Հինգերորդցիները նշեցին, եթե գիրքը ժողովուրդների կյանքում հոգեւոր - իմացական նվաճումների առհավատչյան է, ապա մեր ժողովրդի կյանքում նաեւ ինքնության պահպանման միջոց եւ ազդակ է եղել բոլոր ժամանակներում:
Բացի նրանից, որ աշակերտները սովորել էին բանաստեղծություններ, ասույթներ մայրենիին նվիրված , հնչեցրին նաեւ երգ, ներկայացրին ընթերցած գրքերի ցանկը, կազմակերպեցին գիրք - քննարկում - բանավեճ:
. Ասվեց նաեւ, որ 2012 թ - ին ողջ հայությունը տոնում է հայ գրերի գյուտարար սուրբ Մեսրոպ Մաշտոցի ծննդյան 1650 - ամյակը եւ, Ուրբաթագրքի, Ե տարեդարձը: ՅՈՒՆԵՍԿՕ - ն , նկատի ունենալով հայ առաջին տպագիր գրքի հինգհարյուր ամյակը, Երեւանը հռչակել է Գրքի համաշխարհային մայրաքաղաք. 2012 թ -. ի ապրիլի 23 - ից մինչեւ 2013թ. -. ի ապրիլի 23 - ը Երեւանում կտիրի Գրիքը ....
Ամեն լեզվով, ամեն ազգի կրծքին վարդ ես, իմացիր,
Բայց մայրենիդ թե անաղարտ սոխակ պահես վարդերում,
Սարերի մեջ ազգիդ համար Արարատն ես, իմացիր ...
Հովհ. Շիրազ
Օրերս 5 ա դասարանում տեղի ունեցավ դաս - միջոցառում, որտեղ ներկայացվեց հայ ժողովրդի պատմության բեկումնային իրադարձությունը՝ գրերի գյուտը, եւ գյուտին հաջորդող մշակութային հեղաշրջման ընթացքը մինչեւ հայ գրքի տպագրություն, մինչեւ մեր օրերը:
Դաս միջոցառման հիմքում Մեսրոպ Մաշտոցի ծննդյան 1650 - ամյակն էր եւ հայ գրատպության սկզբնավորման 500 - րդ տարեդարձը:
Աշակերտները լավ էին նախապատրաստվել: Նրանք ներկայացրին Մեսրոպ Մաշտոցի կյանքը, գյուտի թվականի հարցը, դանիելյան նշագրերը, տառերի թվային արժեքը, հայոց հնչյունների մեղեդին, շարականները:
Գիրք: Ահա մեր հավերժության վկայականը, որը կոչվել է ձեռագիր ու մատյան: Տասնյակ հազարավոր, հավերժության վկայականներ են գրչագրել, ընդօրինակել ու պատկերազարդել միջնադարյան մեր գրիչներն ու ծաղկողները:
Հինգերորդցիները նշեցին, եթե գիրքը ժողովուրդների կյանքում հոգեւոր - իմացական նվաճումների առհավատչյան է, ապա մեր ժողովրդի կյանքում նաեւ ինքնության պահպանման միջոց եւ ազդակ է եղել բոլոր ժամանակներում:
Բացի նրանից, որ աշակերտները սովորել էին բանաստեղծություններ, ասույթներ մայրենիին նվիրված , հնչեցրին նաեւ երգ, ներկայացրին ընթերցած գրքերի ցանկը, կազմակերպեցին գիրք - քննարկում - բանավեճ:
. Ասվեց նաեւ, որ 2012 թ - ին ողջ հայությունը տոնում է հայ գրերի գյուտարար սուրբ Մեսրոպ Մաշտոցի ծննդյան 1650 - ամյակը եւ, Ուրբաթագրքի, Ե տարեդարձը: ՅՈՒՆԵՍԿՕ - ն , նկատի ունենալով հայ առաջին տպագիր գրքի հինգհարյուր ամյակը, Երեւանը հռչակել է Գրքի համաշխարհային մայրաքաղաք. 2012 թ -. ի ապրիլի 23 - ից մինչեւ 2013թ. -. ի ապրիլի 23 - ը Երեւանում կտիրի Գրիքը ....