ԵՐԵՎԱՆԻ Հ. 186 ՀԻՄՆԱԿԱՆ ԴՊՐՈՑ
  • Էլեկտրոնային ամսագիր
    • Օգտակար հղումներ
    • Գաղտնիքներդ մենք պիտի իմանանաք մեկ-մեկ...
    • Ամանորյա միջոցառում
    • Վարպետաց դաս կենսաբանությունից
  • Մեր մասին
    • Աշխատակազմ
    • Ներառական կրթություն >
      • 2015-2016 >
        • Հանդիպում
        • Հոկտեմբերի 4-ը
        • Աշունը Ծիածանում
        • Ուսուցչի օրը
    • Դպրոցի ներքին գնահատում >
      • Ներքին գնահատում 2013-2014
      • Ներքին գնահատում 2014-2015
      • Ներքին գնահատում 2015-2016
      • Ներքին գնահատում 2016-2017
      • Ներքին գնահատում 2017-2018
      • Ներքին գնահատում 2018-2019
      • Դպրոցի ներքին գնահատում 2019-2020 ուստարի
    • Մեդիա >
      • Ֆոտոալբոմ
      • Պատկերասրահ
    • Շնորհալի աշակերտներ
    • Մանկավարժական ընթերցում արդյունաբեր փոր
    • Տեսանյութեր
    • Բանավեճի ակումբ
    • Դպրոցի բլոգը >
      • Դասարանների բլոգներ, անհատական բլոգներ
  • Հաշվետվություններ
  • Հայտարարություններ
  • Նախակրթարան
  • Արխիվ
    • Արխիվ 2018-2019
    • Արխիվ 2017-2018
    • Արխիվ 2016-2017
    • Արխիվ 2015-2016
    • Արխիվ 2014-2015
    • Արխիվ 2013-2014
    • Արխիվ 2012-2013
    • Արխիվ 2011-2012
    • Արխիվ 2010-2011
  • Կապը մեզ հետ

,,Շրջիկ,, թատրոնի ներկայացումները շարունակվում են…

Picture
Հերթական ներկայացման օրը հունվարի 25-ն էր, վայրը` նույնը` 186-ի լայն ու լուսավոր սրահը:
            5գ դասարահի աշակերտները մայրենի լեզվի ուսուցչուհի Գ. Գալստյանի առաջարկով ու ուղղորդմամբ հասակակից մյուս հինգերորդցիների առաջ ամփոփեցին ,,Հեքիաթ,, թեմայից ձեռքբերած իրենց գիտելիքը:
            Նրանք դա արեցին ոչ սովորական ձևով` լուռումունջ… Այո´, այո´, չզարմանաք` բոլորովին անխոս: Երեխաներն  իրենց սովորածը ներկայացրին շարծումների, դիմախաղի միջոցով: Նրանց ամեն մի շարժում բառերի փունջ էր, պար էր ու երգ… Սովորածն արդեն նրանց մեջ էր, խորքերում, ոչ թե պարզապես լեզվի վրա: Մի իսկական հեքիաթային մնջախաղ էր: Նրանք այդպես դիմում էին հանդիսատես տարեկիցներին` ճանաչում են արդյոք, թե որ հեքիաթի որ դրվագը կամ կերպարն է ներկայացվում: Բոլորի պատասխանները ճիշտ էին. դա ուրախացնող էր:
            Զարմանալի էր, բայց մյուս հինգերորդցիներն անմիջապես կռահում էին անբառ հեքիաթները. իրար շատ լավ հասկանում էին լռության լեզվով:
        Պատասխանները լսելուց հետո §դերասան¦ աշակերտները տալիս էին համառոտ տեղեկություններ` իրենց ցուցադրած հեքիաթի հեղինակի մասին: Սա էլ հայ, օտարազգի դասական ու ժամանակակից գրողների վերաբերյալ մի յուրօրինակ հիշեցում էր բոլորին:
            Հետաքրքիր, յուրօրինակ, բովանդակալից 10 րոպե, որ ապրեցին դպրոցն ու հինգերորդցիները:
            Սպասենք նոր անակնկալների: 


Powered by Create your own unique website with customizable templates.