ԵՐԵՎԱՆԻ Հ. 186 ՀԻՄՆԱԿԱՆ ԴՊՐՈՑ
  • Էլեկտրոնային ամսագիր
    • Կանաչ մոլորակ Էկոակումբ
    • Օգտակար հղումներ
  • Մեր մասին
    • Աշխատակազմ
    • Ներառական կրթություն >
      • 2015-2016 >
        • Հանդիպում
        • Հոկտեմբերի 4-ը
        • Աշունը Ծիածանում
        • Ուսուցչի օրը
    • Դպրոցի ներքին գնահատում >
      • Ներքին գնահատում 2013-2014
      • Ներքին գնահատում 2014-2015
      • Ներքին գնահատում 2015-2016
      • Ներքին գնահատում 2016-2017
      • Ներքին գնահատում 2017-2018
      • Ներքին գնահատում 2018-2019
      • Ներքին գնահատում 2019-2020 ուստարի
      • Ներքին գնահատում 2020-2021 ուստարի
    • Մեդիա >
      • Ֆոտոալբոմ
      • Պատկերասրահ
    • Շնորհալի աշակերտներ
    • Մանկավարժական ընթերցում արդյունաբեր փոր
    • Տեսանյութեր
    • Բանավեճի ակումբ
    • Դպրոցի բլոգը >
      • Դասարանների բլոգներ, անհատական բլոգներ
  • Հաշվետվություններ
  • Հայտարարություններ
  • Նախակրթարան
  • Արխիվ
    • Արխիվ 2019-2021
    • Արխիվ 2018-2019
    • Արխիվ 2017-2018
    • Արխիվ 2016-2017
    • Արխիվ 2015-2016
    • Արխիվ 2014-2015
    • Արխիվ 2013-2014
    • Արխիվ 2012-2013
    • Արխիվ 2011-2012
    • Արխիվ 2010-2011
  • Կապը մեզ հետ
  • Դասեր
    • «Թվերի բաժանելիությունը» թեմայի ամփոփու
    • «Գործիքների խմբեր: Ներկապն. Ֆայլ. գոծողութ
    • Ջրոլորտ
    • Հերոսանանք հերոսներով, հերոսների հետ
    • Շնորհավոր ծնունդդ, Անմահ լոռեցի
    • «Է˜Յ, ԼԱ´Վ ԿԵՆԱՔ, ԱԿԱ´ՆՋ ԱՐԵՔ... »
    • ««Ավետիք Իսահակյան»» ամփոփում
    • «Ես այսպես ասեմ, դու այնպես հասկացիր»
    • Բաց դաս նվիրված բ հնչյուն-տառինին
    • Զատիկի տոնին նվիրված դաս
    • Բաց դաս տեխնոլոգիա առարկայից
    • Չեխովի «Գրազ» պատմվածքը
    • «Հայրենիք, ես մի զարկն եմ քո բազկի» թեմայի ա&
    • Զատիկի սեղանի սպասքադրում
    • Ազգային երգ ու պար
    • Յոթնաթերթիկ ծաղիկը
    • Հայկական եկեղեցիներ
    • Երաժշտական շախմատ

Մայրենին բնանկարում 

Picture
… Ու մենք բակում նստոտել էինք գարնանային թարմությամբ բուրող խոտերի վրա ու զրուցում էինք: Զրուցում ու դիտում էինք շրջապատը, ոչ այնքան հարուստ բնությունը: Դիտեցինք ու քննարկեցինք, քննարկեցինք ու սկսեցինք գրել, նկարագրել ու նկարել: Չէինք զգում ցուրտը: Գրեցինք գարնան հողի բույրը կարոտած ու դեպի հողը խոնարհված ծառի, ամպերի ժողովի ու դռների արանքից համառորեն ծիկրակող արևի մասին, զառիթափին աճած խնձորենու, որ, թվում է, ուր որ է կընկնի, բայց, չէ′, նա հզոր է, էլի կմնա, էլի կպտղակալի… Բաճկոնով էինք ու գլխարկով, մեր շունչն էինք խառնել նորելուկ գարնան հևքին, վայելում էինք ու հազիվ զսպում դեպի վեր բարձրանալու, ամպերը ձեռքերով պատռելու ու արևի ճամփան բացելու պոռթկումը: Թարմաշունչ, անուշաբույր, մի քիչ էլ խոնավ դաս էր, որն ուներ բնապատկեր կերտելու նպատակ: Ու երեխաներն էլ. իրենցից ոչ այնքան բարձր ծառերի հետ շարք կազմած, դարձել էին մի կտոր բնապատկեր: 6ա դասարան Ուս.` Գ. Գալստյան

Powered by Create your own unique website with customizable templates.