- Էլեկտրոնային ամսագիր
-
Մեր մասին
- Հաշվետվություններ
- Նախակրթարան
- Արխիվ
- Կապը մեզ հետ
-
Դասեր
- «Թվերի բաժանելիությունը» թեմայի ամփոփու
- «Գործիքների խմբեր: Ներկապն. Ֆայլ. գոծողութ
- Ջրոլորտ
- Հերոսանանք հերոսներով, հերոսների հետ
- Շնորհավոր ծնունդդ, Անմահ լոռեցի
- «Է˜Յ, ԼԱ´Վ ԿԵՆԱՔ, ԱԿԱ´ՆՋ ԱՐԵՔ... »
- ««Ավետիք Իսահակյան»» ամփոփում
- «Ես այսպես ասեմ, դու այնպես հասկացիր»
- Բաց դաս նվիրված բ հնչյուն-տառինին
- Զատիկի տոնին նվիրված դաս
- Բաց դաս տեխնոլոգիա առարկայից
- Չեխովի «Գրազ» պատմվածքը
- «Հայրենիք, ես մի զարկն եմ քո բազկի» թեմայի ա&
- Զատիկի սեղանի սպասքադրում
- Ազգային երգ ու պար
- Յոթնաթերթիկ ծաղիկը
- Հայկական եկեղեցիներ
- Երաժշտական շախմատ
- Դպրոցը գիտական միջավայրում
Ապահով Համաանց 2016
Փետրվարի 9-ը Ապահով Համացանցի օրն է: Ինֆորմատիկայի ուսուցչուհի Ա. Կարապետյանը 6ա դասարանի աշակերտների համար կազմակերպել էր բաց դաս նվիրված ,,Ապահով Համացանցի,, օրվան: Դասի սկզբում ներկայացվեց օրվա խորհուրդը, այնուհետև 6-րդ դասարանցիները ասացին թե իրենք ինչի համար են օգտագործում համացանցը: 7-րդ և 8-րդ դասարանի աշակերտները փոքրիկ բեմականացումների միջոցով ներկայացրեցին մի քանի համացանցային դեպքեր և տվեցին մեկնաբանություններ, ինչպես վարվել նման դեպքերում, որպեսզի առցանց մնալ ապահով: Նրանց խոսքը ուղեկցվում էր համակարգչային ցուցադրությամբ: Ուսուցչուհին ներկայցրեց Մեդիակրթության կենտրոնի կողմից ստեղծված Safe.am կայքը, կայքի խորագրերը, esafetikit խաղը, թեժ գծի հեռախոսահամարը: 6ա դասարանի Ռևազյան Արմենը esafetikit խաղի կիբերհետապնդման թեստը լրացրեց և ստացավ բարձր միավոր:
Պարզելու համար, թե ինչ սովորեցին դասի ընթացքում, աշակերտներին տրվեցին համացանցային բառեր, որոնք պետք էր գրել կարմիր կամ կանաչ թղթերի վրա ըստ նշանակության. կանաչ թղթերի վրա պետք էր գրել այն բառերը որոնք ներկայացնում են Համացանցի դրական կողմերը, իսկ կարմիրի վրա՝ բացասական: Մինչ աշակերտները պարզում էին թե որ բառերն են ներկայացնում Համացանցի դրական և որոնք բացասական կողմերը, Մակիչյան Ռոստոմը մեկնաբանում էր էկրանին ցուցադրված նկարները, որոնք ներկայացնում էին Համացանցի գերիշխումը:
Աշակերտները դասի արդյունքում զինվեցին համացանցային գրագիտության գիտելիքներով:
Պարզելու համար, թե ինչ սովորեցին դասի ընթացքում, աշակերտներին տրվեցին համացանցային բառեր, որոնք պետք էր գրել կարմիր կամ կանաչ թղթերի վրա ըստ նշանակության. կանաչ թղթերի վրա պետք էր գրել այն բառերը որոնք ներկայացնում են Համացանցի դրական կողմերը, իսկ կարմիրի վրա՝ բացասական: Մինչ աշակերտները պարզում էին թե որ բառերն են ներկայացնում Համացանցի դրական և որոնք բացասական կողմերը, Մակիչյան Ռոստոմը մեկնաբանում էր էկրանին ցուցադրված նկարները, որոնք ներկայացնում էին Համացանցի գերիշխումը:
Աշակերտները դասի արդյունքում զինվեցին համացանցային գրագիտության գիտելիքներով: