- Էլեկտրոնային ամսագիր
-
Մեր մասին
- Հաշվետվություններ
- Նախակրթարան
- Արխիվ
- Կապը մեզ հետ
-
Դասեր
- «Թվերի բաժանելիությունը» թեմայի ամփոփու
- «Գործիքների խմբեր: Ներկապն. Ֆայլ. գոծողութ
- Ջրոլորտ
- Հերոսանանք հերոսներով, հերոսների հետ
- Շնորհավոր ծնունդդ, Անմահ լոռեցի
- «Է˜Յ, ԼԱ´Վ ԿԵՆԱՔ, ԱԿԱ´ՆՋ ԱՐԵՔ... »
- ««Ավետիք Իսահակյան»» ամփոփում
- «Ես այսպես ասեմ, դու այնպես հասկացիր»
- Բաց դաս նվիրված բ հնչյուն-տառինին
- Զատիկի տոնին նվիրված դաս
- Բաց դաս տեխնոլոգիա առարկայից
- Չեխովի «Գրազ» պատմվածքը
- «Հայրենիք, ես մի զարկն եմ քո բազկի» թեմայի ա&
- Զատիկի սեղանի սպասքադրում
- Ազգային երգ ու պար
- Յոթնաթերթիկ ծաղիկը
- Հայկական եկեղեցիներ
- Երաժշտական շախմատ
- Դպրոցը գիտական միջավայրում
Ինտեգրված դաս
Հ.186 դպրոցում արդեն 2 տարի է ավանդույթ է դարձել նեթբուքերով դասեր վարել:
Հմուտ ուսուցիչները բազմաթիվ անգամներ զարմացրել են հյուրերին, որոնց մեջ եղել են կրթության ոլորտի պատասխանատուներ:
Այս անգամ առաջադրանքը ավելի բարդ էր, կազմակերպվել էր ինտեգրված դաս հանրահաշվից (Ա. Գևորգյան) և ինֆորմատիկա (Ա. Կարապետյան) առարկաներից: Դասի թեման էր ,,Գծային ֆունկցիան և նրա գրաֆիկը,,:
Դասի ընթացքում ամեն ինչ ցուցադրվում էր տեսացրիչի օգնությամբ: Աշակերտները ինքնություն իրենց նեթբուքերի օգնությամբ կառուցեցին ֆունկցիայի գրաֆիկը Word և Excel ծրագրերի միջոցով:
Հմուտ ուսուցիչները սահուն անցում կատարեցին մի առարկայից մյուսին:
Բոլոր ներկաները մեկ անգամ ևս համոզվեցին, որ ՏՏ-ների ճիշտ օգտագործումը դասերի ժամանակ տալիս է մեծ արդյունք:
Հմուտ ուսուցիչները բազմաթիվ անգամներ զարմացրել են հյուրերին, որոնց մեջ եղել են կրթության ոլորտի պատասխանատուներ:
Այս անգամ առաջադրանքը ավելի բարդ էր, կազմակերպվել էր ինտեգրված դաս հանրահաշվից (Ա. Գևորգյան) և ինֆորմատիկա (Ա. Կարապետյան) առարկաներից: Դասի թեման էր ,,Գծային ֆունկցիան և նրա գրաֆիկը,,:
Դասի ընթացքում ամեն ինչ ցուցադրվում էր տեսացրիչի օգնությամբ: Աշակերտները ինքնություն իրենց նեթբուքերի օգնությամբ կառուցեցին ֆունկցիայի գրաֆիկը Word և Excel ծրագրերի միջոցով:
Հմուտ ուսուցիչները սահուն անցում կատարեցին մի առարկայից մյուսին:
Բոլոր ներկաները մեկ անգամ ևս համոզվեցին, որ ՏՏ-ների ճիշտ օգտագործումը դասերի ժամանակ տալիս է մեծ արդյունք: