- Էլեկտրոնային ամսագիր
-
Մեր մասին
- Հաշվետվություններ
- Նախակրթարան
- Արխիվ
- Կապը մեզ հետ
-
Դասեր
- «Թվերի բաժանելիությունը» թեմայի ամփոփու
- «Գործիքների խմբեր: Ներկապն. Ֆայլ. գոծողութ
- Ջրոլորտ
- Հերոսանանք հերոսներով, հերոսների հետ
- Շնորհավոր ծնունդդ, Անմահ լոռեցի
- «Է˜Յ, ԼԱ´Վ ԿԵՆԱՔ, ԱԿԱ´ՆՋ ԱՐԵՔ... »
- ««Ավետիք Իսահակյան»» ամփոփում
- «Ես այսպես ասեմ, դու այնպես հասկացիր»
- Բաց դաս նվիրված բ հնչյուն-տառինին
- Զատիկի տոնին նվիրված դաս
- Բաց դաս տեխնոլոգիա առարկայից
- Չեխովի «Գրազ» պատմվածքը
- «Հայրենիք, ես մի զարկն եմ քո բազկի» թեմայի ա&
- Զատիկի սեղանի սպասքադրում
- Ազգային երգ ու պար
- Յոթնաթերթիկ ծաղիկը
- Հայկական եկեղեցիներ
- Երաժշտական շախմատ
- Դպրոցը գիտական միջավայրում
,,Մայրենի լոտո,,
21. 02 <<Մայրենի լոտո>>
Ընթերցանության տոնավաճառի 4-րդ եզրափակիչ օր:
Նախասրահում 6գ դասարանցիներն են: Սկզբում բոլոր ներկաներին ևս մեկ անգամ հիշեցվեց Մայրենիի օր պետական տոնի մասին, բոլորը շնորհավորեցին միմյանց այդ առիթով: Հետո խոսվեց այն մասին, թե ինչու որպես գիտելիքի ստուգման ձև ընտրվեց խաղի տարբերակը: Աշակերտները պատմեցին, թե ինչ մեծ նշանակություն են տվել խաղին ու նրա տված արդյունքին մեր մեծերը, հիշաակվեցին հայոց սև օրերին Թումանյանի հորինած խաղերի մասին: Իսկ դրանց իմաստը, ըստ Ամենայն հայոց բանաստեղծի. այն էր, որ ազատ ժամանակ մարդկանց, հատկապես երեխաներին հնարավորություն կտար ոչ թե <<դատարկ բաներով զբաղվելու>>, այլ գիտելիք հարստացնելու ու հայրենիքին կապվելու <<ինտելիգենտի սիրով>>:
Ու սկսվեց խաղը: Դասարանը բաժանվեց երկու խմբի` մասնակից խաղազույգեր և հանդիսատեսներ, որ պետք է միշտ պատրաստ լինեին ընկերներին օգնելու: Խաղավարները պարկից հանում էին խաղաքարը, էկրանին բացվում էր հարցը, որի շուրջ մտածելու համար տրվում էր 8 րոպե, իսկ մասնակիցներն էլ ստուգում էին, թե արդյոք այդ հարցի պատասխանը կա՞ իրենց խաղաքարտում:
Ուշագրավ էր, որ խաղը ոգևորել ու համակել էր ողջ դահլիճին. խաղում էին բոլորը:
Թե՜ առաջին, թե՜ երկրորդ փուլերի արդյունքում հաղթող ճանաչվեց Անահիտ-Արթուր խաղազույգը:
Դա, ինչ խոսք, չէր նշանակում, թե մյուսները պակաս գիտելիք ունեին: Խաղում, ինչպես և կյանքում կա մեկ այլ` ոչ պակաս կարևոր գործոն. դա հաջողակ լինելն է:
Թող բոլորն ունենան կայուն գիտելիք, իսկ հաջողությունն էլ թույլ տա դրսևորելու իմացածը:
Տոնավաճառը փակված է:
Ընթերցանության տոնավաճառի 4-րդ եզրափակիչ օր:
Նախասրահում 6գ դասարանցիներն են: Սկզբում բոլոր ներկաներին ևս մեկ անգամ հիշեցվեց Մայրենիի օր պետական տոնի մասին, բոլորը շնորհավորեցին միմյանց այդ առիթով: Հետո խոսվեց այն մասին, թե ինչու որպես գիտելիքի ստուգման ձև ընտրվեց խաղի տարբերակը: Աշակերտները պատմեցին, թե ինչ մեծ նշանակություն են տվել խաղին ու նրա տված արդյունքին մեր մեծերը, հիշաակվեցին հայոց սև օրերին Թումանյանի հորինած խաղերի մասին: Իսկ դրանց իմաստը, ըստ Ամենայն հայոց բանաստեղծի. այն էր, որ ազատ ժամանակ մարդկանց, հատկապես երեխաներին հնարավորություն կտար ոչ թե <<դատարկ բաներով զբաղվելու>>, այլ գիտելիք հարստացնելու ու հայրենիքին կապվելու <<ինտելիգենտի սիրով>>:
Ու սկսվեց խաղը: Դասարանը բաժանվեց երկու խմբի` մասնակից խաղազույգեր և հանդիսատեսներ, որ պետք է միշտ պատրաստ լինեին ընկերներին օգնելու: Խաղավարները պարկից հանում էին խաղաքարը, էկրանին բացվում էր հարցը, որի շուրջ մտածելու համար տրվում էր 8 րոպե, իսկ մասնակիցներն էլ ստուգում էին, թե արդյոք այդ հարցի պատասխանը կա՞ իրենց խաղաքարտում:
Ուշագրավ էր, որ խաղը ոգևորել ու համակել էր ողջ դահլիճին. խաղում էին բոլորը:
Թե՜ առաջին, թե՜ երկրորդ փուլերի արդյունքում հաղթող ճանաչվեց Անահիտ-Արթուր խաղազույգը:
Դա, ինչ խոսք, չէր նշանակում, թե մյուսները պակաս գիտելիք ունեին: Խաղում, ինչպես և կյանքում կա մեկ այլ` ոչ պակաս կարևոր գործոն. դա հաջողակ լինելն է:
Թող բոլորն ունենան կայուն գիտելիք, իսկ հաջողությունն էլ թույլ տա դրսևորելու իմացածը:
Տոնավաճառը փակված է: