- Էլեկտրոնային ամսագիր
-
Մեր մասին
- Հաշվետվություններ
- Նախակրթարան
- Արխիվ
- Կապը մեզ հետ
-
Դասեր
- «Թվերի բաժանելիությունը» թեմայի ամփոփու
- «Գործիքների խմբեր: Ներկապն. Ֆայլ. գոծողութ
- Ջրոլորտ
- Հերոսանանք հերոսներով, հերոսների հետ
- Շնորհավոր ծնունդդ, Անմահ լոռեցի
- «Է˜Յ, ԼԱ´Վ ԿԵՆԱՔ, ԱԿԱ´ՆՋ ԱՐԵՔ... »
- ««Ավետիք Իսահակյան»» ամփոփում
- «Ես այսպես ասեմ, դու այնպես հասկացիր»
- Բաց դաս նվիրված բ հնչյուն-տառինին
- Զատիկի տոնին նվիրված դաս
- Բաց դաս տեխնոլոգիա առարկայից
- Չեխովի «Գրազ» պատմվածքը
- «Հայրենիք, ես մի զարկն եմ քո բազկի» թեմայի ա&
- Զատիկի սեղանի սպասքադրում
- Ազգային երգ ու պար
- Յոթնաթերթիկ ծաղիկը
- Հայկական եկեղեցիներ
- Երաժշտական շախմատ
- Դպրոցը գիտական միջավայրում
«Նախապատրաստում դպրոցին» ծրագիրը.
Օր 1-ին՝
Օր 1-ին՝

Այսօր՝ օգոստոսի 21-ին, հ. 186 դպրոցը կրկին իր հյուրընկալ դռները բացեց առաջին դասարանցիների առջև: մեկնարկեց «Նախապատրաստում դպրոցին» ծրագիրը.
Օր 1-ին՝
Աշակերտները ծանոթացան ուսուցիչների, ինչպես նաև միմյանց հետ: Մանկապարտեզի առօրյայից անցում կատարեցին դեպի դպրոցի առօրյան: Զրույցի միջոցով և ուսուցիչների ուղղորդմամբ կազմեցին դպրոցականի օրվա ռեժիմը, որն ամրապնդեցին համապատասխան նկարների խառնաշփոթը դասավորելով ճիշտ հերթականությամբ: Կատարվեց ֆիզկուլտ դադար, որի ընթացքում սովորեցին «Իմ օրվա ռեժիմը», բանաստեղծությունը, որն արտասանեցին կատարելով համապատասխան շարժումներ: Այնուհետև կատարեցին գործնական աշխատանք «Պայուսակի դասավորում»: Երեխաները ուսուցիչների օգնությամբ դասավորեցին պայուսակները, ծանոթացան իրենց անհրաժեշտ գրենական պիտույքների հետ: Երեխաները մասնակցում էին մեծ խանդավառությամբ և ոգևորությամբ: Նրանք հրաժեշտ տվեցին արդեն հարազատ դարձած դպրոցին՝ կրկին հանդիպելու ակնկալիքով:
Օր 1-ին՝
Աշակերտները ծանոթացան ուսուցիչների, ինչպես նաև միմյանց հետ: Մանկապարտեզի առօրյայից անցում կատարեցին դեպի դպրոցի առօրյան: Զրույցի միջոցով և ուսուցիչների ուղղորդմամբ կազմեցին դպրոցականի օրվա ռեժիմը, որն ամրապնդեցին համապատասխան նկարների խառնաշփոթը դասավորելով ճիշտ հերթականությամբ: Կատարվեց ֆիզկուլտ դադար, որի ընթացքում սովորեցին «Իմ օրվա ռեժիմը», բանաստեղծությունը, որն արտասանեցին կատարելով համապատասխան շարժումներ: Այնուհետև կատարեցին գործնական աշխատանք «Պայուսակի դասավորում»: Երեխաները ուսուցիչների օգնությամբ դասավորեցին պայուսակները, ծանոթացան իրենց անհրաժեշտ գրենական պիտույքների հետ: Երեխաները մասնակցում էին մեծ խանդավառությամբ և ոգևորությամբ: Նրանք հրաժեշտ տվեցին արդեն հարազատ դարձած դպրոցին՝ կրկին հանդիպելու ակնկալիքով: