- Էլեկտրոնային ամսագիր
-
Մեր մասին
- Հաշվետվություններ
- Նախակրթարան
- Արխիվ
- Կապը մեզ հետ
-
Դասեր
- «Թվերի բաժանելիությունը» թեմայի ամփոփու
- «Գործիքների խմբեր: Ներկապն. Ֆայլ. գոծողութ
- Ջրոլորտ
- Հերոսանանք հերոսներով, հերոսների հետ
- Շնորհավոր ծնունդդ, Անմահ լոռեցի
- «Է˜Յ, ԼԱ´Վ ԿԵՆԱՔ, ԱԿԱ´ՆՋ ԱՐԵՔ... »
- ««Ավետիք Իսահակյան»» ամփոփում
- «Ես այսպես ասեմ, դու այնպես հասկացիր»
- Բաց դաս նվիրված բ հնչյուն-տառինին
- Զատիկի տոնին նվիրված դաս
- Բաց դաս տեխնոլոգիա առարկայից
- Չեխովի «Գրազ» պատմվածքը
- «Հայրենիք, ես մի զարկն եմ քո բազկի» թեմայի ա&
- Զատիկի սեղանի սպասքադրում
- Ազգային երգ ու պար
- Յոթնաթերթիկ ծաղիկը
- Հայկական եկեղեցիներ
- Երաժշտական շախմատ
- Դպրոցը գիտական միջավայրում
Ինտելեկտուալ խաղ ,,Ի՞նչ, որտե՞ղ, ե՞րբ,,
Մայիսի 4-ին պատմության ուսուցչուհի Գ. Զաքարյանը կազմակերպեց ,,Ի՞նչ, որտե՞ղ, ե՞րբ,, ինտելեկտուալ խաղը: Խաղը կազմակերպելու համար նախօրոք ստեղծվել էր երկու թիմ՝ ,,Գիտակների,, և 6-9-րդ դասարաններում սովորողների ներկայացուցիչների: Ներկայացուցիչները պատրաստել էին բազմաբնույթ հարցեր սկսած հայ ժողովրդի պատմության հնագույն ժամանակներից մինչև մեր օրերը: Խաղը վարում էր 9-րդ դասարանի աշակերտ Նարեկ Միքայելյանը: Խաղը շատ աշխույժ էր և հետաքրքիր: Գիտակները հարցերին տալիս էին գրագետ և սպառիչ պատասխաններ: Հաղթեց գիտակների թիմը: Սահմանված էին մրցանակներ ,,Լավագույն հարց,, և ,,Ակտիվ խաղացող անվանակարգերի համար: Լավագույն հարցի համար պարգևատրվեց 8բ դասարանի աշակերտ Վրեժ Պապիկյանը, իսկ լավագույն խաղացող՝ 6ա դասարանի աշակերտ Աշոտ Օհանյանը: