- Էլեկտրոնային ամսագիր
-
Մեր մասին
- Հաշվետվություններ
- Նախակրթարան
- Արխիվ
- Կապը մեզ հետ
-
Դասեր
- «Թվերի բաժանելիությունը» թեմայի ամփոփու
- «Գործիքների խմբեր: Ներկապն. Ֆայլ. գոծողութ
- Ջրոլորտ
- Հերոսանանք հերոսներով, հերոսների հետ
- Շնորհավոր ծնունդդ, Անմահ լոռեցի
- «Է˜Յ, ԼԱ´Վ ԿԵՆԱՔ, ԱԿԱ´ՆՋ ԱՐԵՔ... »
- ««Ավետիք Իսահակյան»» ամփոփում
- «Ես այսպես ասեմ, դու այնպես հասկացիր»
- Բաց դաս նվիրված բ հնչյուն-տառինին
- Զատիկի տոնին նվիրված դաս
- Բաց դաս տեխնոլոգիա առարկայից
- Չեխովի «Գրազ» պատմվածքը
- «Հայրենիք, ես մի զարկն եմ քո բազկի» թեմայի ա&
- Զատիկի սեղանի սպասքադրում
- Ազգային երգ ու պար
- Յոթնաթերթիկ ծաղիկը
- Հայկական եկեղեցիներ
- Երաժշտական շախմատ
- Դպրոցը գիտական միջավայրում
Վարպետաց դաս կենսաբանությունից հ. 186 հիմնական դպրոցում

2019 թվականին «Տարվա լավագույն ուսուցիչ» ճանաչված կենսաբանության ուսուցչուհի Գայանե Բուլդոյանը Երևանի քաղաապետարանի կրթության վարչության առաջարկով դպրոցում անցկացրեց բաց դաս քաղաքի դպրոցների կենսաբան, բնագետ ուսուցիչների ներկայությամբ, 8բ դասարանի սովորողների մասնակցությամբ:
Դասի թեման էր «Մարսողությունը բերանի խոռոչում»:
Դասն ընթացավ նախապես կազմած, մասնախմբի և ուսումնական գծով փոխտնօրենի կողմից հաստատված դասի պլանով:
Դասարանում առկա նյութերը՝ ատամների կաղապարվածքը, նկարները, պաստառներն ու տեսանյութերը նպաստեցին, որ սովորողները կարողանան տարբերակել ատամների տեսակները, թքի բաղադրիչները և դրանց գործառույթները:
Բազմափորձ ուսուցչուհու օգտագործած ամենատարբեր եղանակների՝ խմբային աշխատանքի, լաբորատոր փորձի, պաստառի վերլուծության շնորհիվ դասապրոցեսին ներգրավված էին բոլորը:
Ուսուցչուհու աչքից չէր վրիպում ոչինչ. նա գովեստի խոսքեր ասաց, օրինակ, 3-րդ խմբի սովորողներին /լաբորատոր փորձ/, որովհետև նրանց աշխատանքը կատարվել էր կոկիկ, ոչինչ չէր թափվել, ինչն էլ ապահովել էր աշխատանքի որակը:
Անդրադարձ անելով խթանման փուլի նախնական գիտելիքներին՝ սովորողները, իրար հերթ չտալով, ներկայացնում էին, թե ինչքան նոր բան սովորեցին դասի ընթացքում:
Ու պարզ ու հաստատ է մի բան. նրանք դասարանից դուրս եկան մարսողության գործընթացում ատամի դերը, բորանի խոռոչի և ատամների խնամքն ավելի արժևորած:
Դասի ավարտին ներկա ուսուցիչներն իրենց կարծիքներն արտահայտեցին տեսածի վերաբերյալ, կարծիքները գրանցեցին դպրոցի կարծիքների մատյանում: Ներկաները համակարծիք էի, որ սա համագործակցային, տարողունակ, արդյունավետ դասի մի պարզ նմուշ էր, որը տպավորիչ, մատչելի մատուցվեց սովորողներին իրենց իսկ միջոցով:
Դասի թեման էր «Մարսողությունը բերանի խոռոչում»:
Դասն ընթացավ նախապես կազմած, մասնախմբի և ուսումնական գծով փոխտնօրենի կողմից հաստատված դասի պլանով:
Դասարանում առկա նյութերը՝ ատամների կաղապարվածքը, նկարները, պաստառներն ու տեսանյութերը նպաստեցին, որ սովորողները կարողանան տարբերակել ատամների տեսակները, թքի բաղադրիչները և դրանց գործառույթները:
Բազմափորձ ուսուցչուհու օգտագործած ամենատարբեր եղանակների՝ խմբային աշխատանքի, լաբորատոր փորձի, պաստառի վերլուծության շնորհիվ դասապրոցեսին ներգրավված էին բոլորը:
Ուսուցչուհու աչքից չէր վրիպում ոչինչ. նա գովեստի խոսքեր ասաց, օրինակ, 3-րդ խմբի սովորողներին /լաբորատոր փորձ/, որովհետև նրանց աշխատանքը կատարվել էր կոկիկ, ոչինչ չէր թափվել, ինչն էլ ապահովել էր աշխատանքի որակը:
Անդրադարձ անելով խթանման փուլի նախնական գիտելիքներին՝ սովորողները, իրար հերթ չտալով, ներկայացնում էին, թե ինչքան նոր բան սովորեցին դասի ընթացքում:
Ու պարզ ու հաստատ է մի բան. նրանք դասարանից դուրս եկան մարսողության գործընթացում ատամի դերը, բորանի խոռոչի և ատամների խնամքն ավելի արժևորած:
Դասի ավարտին ներկա ուսուցիչներն իրենց կարծիքներն արտահայտեցին տեսածի վերաբերյալ, կարծիքները գրանցեցին դպրոցի կարծիքների մատյանում: Ներկաները համակարծիք էի, որ սա համագործակցային, տարողունակ, արդյունավետ դասի մի պարզ նմուշ էր, որը տպավորիչ, մատչելի մատուցվեց սովորողներին իրենց իսկ միջոցով: