- Էլեկտրոնային ամսագիր
-
Մեր մասին
- Հաշվետվություններ
- Հայտարարություններ
- Նախակրթարան
- Արխիվ
- Կապը մեզ հետ
-
Դասեր
- «Թվերի բաժանելիությունը» թեմայի ամփոփու
- «Գործիքների խմբեր: Ներկապն. Ֆայլ. գոծողութ
- Ջրոլորտ
- Հերոսանանք հերոսներով, հերոսների հետ
- Շնորհավոր ծնունդդ, Անմահ լոռեցի
- «Է˜Յ, ԼԱ´Վ ԿԵՆԱՔ, ԱԿԱ´ՆՋ ԱՐԵՔ... »
- ««Ավետիք Իսահակյան»» ամփոփում
- «Ես այսպես ասեմ, դու այնպես հասկացիր»
- Բաց դաս նվիրված բ հնչյուն-տառինին
- Զատիկի տոնին նվիրված դաս
- Բաց դաս տեխնոլոգիա առարկայից
- Չեխովի «Գրազ» պատմվածքը
- «Հայրենիք, ես մի զարկն եմ քո բազկի» թեմայի ա&
- Զատիկի սեղանի սպասքադրում
- Ազգային երգ ու պար
- Յոթնաթերթիկ ծաղիկը
- Հայկական եկեղեցիներ
- Երաժշտական շախմատ
Բաց դաս ,,Տասնորդական կոտորակներ,,

Զարգացած տեխնոլոգիաների վերջին
շունչը մուտք գործեց Երևանի N 186 հիմն. դպրոց և այդ առիթով ապրիլի 25 - ին մաթեմատիկայի
ուսուցչուհի Աիդա Գևորգյանը կազմակերպել էր բաց դաս՝ անհատական նեթբուքերով: Դասի նպատակը
դասագրքերի էլեկտրոնային տարբերակից օգտվելն էր: Թեման դասի տասնորդական
կոտորակներն էին: Դասը սկսվեց թեստային աշխատանքով, որի նպատակն էր աշակերտների գիտելիքների ստուգումը: Ուսուցչուհին աշակերտներին տվեց հանձնարարություն դասագրքի համապատասխան
էջից: Այնուհետև կատարեցին 10 րոպե տևողությամբ ինքնուրույն
աշխատանք: Յուրաքանչյուր աշակերտ, օգտվելով իր անհատական նեթբուքից, կատարեց առաջադրանքը:
Հմուտ և բանիմաց ուսուցչուհին կազմել էր ծրագիր, որի մեջ ընդգրկված էին վարժություններ, ընդ որում միևնույն տասնորդական կոտորակի հետ կատարվում էին 20 տարբեր գործողություններ: Ծրագրի առավելությունն այն էր, որ աշակերտների հանձնարարությունը ծրագիրն էր գնահատում:
Դասին ներկա էին նաև ՀՀ կրթության նախարարության ներկաjացուցիչներ, որոնք շատ բարձր գնահատական տվեցին:
Ներկաները համոզվեցին, որ հմուտ ուսուցիչների օգնությամբ նեթբուքերը կարող են մի քայլ առաջ մղել կրթական գործը:
Հմուտ և բանիմաց ուսուցչուհին կազմել էր ծրագիր, որի մեջ ընդգրկված էին վարժություններ, ընդ որում միևնույն տասնորդական կոտորակի հետ կատարվում էին 20 տարբեր գործողություններ: Ծրագրի առավելությունն այն էր, որ աշակերտների հանձնարարությունը ծրագիրն էր գնահատում:
Դասին ներկա էին նաև ՀՀ կրթության նախարարության ներկաjացուցիչներ, որոնք շատ բարձր գնահատական տվեցին:
Ներկաները համոզվեցին, որ հմուտ ուսուցիչների օգնությամբ նեթբուքերը կարող են մի քայլ առաջ մղել կրթական գործը: