ԵՐԵՎԱՆԻ Հ. 186 ՀԻՄՆԱԿԱՆ ԴՊՐՈՑ
  • Էլեկտրոնային ամսագիր
    • Օգտակար հղումներ
    • Գաղտնիքներդ մենք պիտի իմանանաք մեկ-մեկ...
    • Ամանորյա միջոցառում
    • Վարպետաց դաս կենսաբանությունից
  • Մեր մասին
    • Աշխատակազմ
    • Ներառական կրթություն >
      • 2015-2016 >
        • Հանդիպում
        • Հոկտեմբերի 4-ը
        • Աշունը Ծիածանում
        • Ուսուցչի օրը
    • Դպրոցի ներքին գնահատում >
      • Ներքին գնահատում 2013-2014
      • Ներքին գնահատում 2014-2015
      • Ներքին գնահատում 2015-2016
      • Ներքին գնահատում 2016-2017
      • Ներքին գնահատում 2017-2018
      • Ներքին գնահատում 2018-2019
      • Դպրոցի ներքին գնահատում 2019-2020 ուստարի
    • Մեդիա >
      • Ֆոտոալբոմ
      • Պատկերասրահ
    • Շնորհալի աշակերտներ
    • Մանկավարժական ընթերցում արդյունաբեր փոր
    • Տեսանյութեր
    • Բանավեճի ակումբ
    • Դպրոցի բլոգը >
      • Դասարանների բլոգներ, անհատական բլոգներ
  • Հաշվետվություններ
  • Հայտարարություններ
  • Նախակրթարան
  • Արխիվ
    • Արխիվ 2018-2019
    • Արխիվ 2017-2018
    • Արխիվ 2016-2017
    • Արխիվ 2015-2016
    • Արխիվ 2014-2015
    • Արխիվ 2013-2014
    • Արխիվ 2012-2013
    • Արխիվ 2011-2012
    • Արխիվ 2010-2011
  • Կապը մեզ հետ

                            Նեթբուքերով … առա~ջ … դեպի հեքիաթներ

   Նախաբան Օրեցօր զարգացող այս կյանքն առաջ է ընթանում` թելադրելով իր պահանջները, պայմանները: Նա խիստ է, անզիջում. արգելում է հապաղել, դանդաղել կամ հետ մնալ:
      Կյանքի հրամայականից ելնելով` համակարգիչն այսօր դարձել է մեր առօրյայի մի մասը:
    Եվ հիմա…ուշադրություն…Ուզում ենք հայտնել դպրոցով հետաքրքրվողներին, դպրոցի հաջողություններով ուրախացողներին. դպրոցում գործող համակարգիչներով հարուստ երկու դասարաններին ավելացել է ևս մեկը` այս անգամ… չզարմանաք… շարժական դասարանը: 29 նեթբուք, 29 նոր հնարավորություն դասերն առավել հետաքրքիր, նորովի ու արդյունավետ անցկացնելու:
     Հիմնամաս   Եվ մենք անցանք գործի:
   Հավաքվեցին 5 գ դասարանի աշակերտները և իրենց ռուսաց լեզվի ուսուցչուհու` Ա. Մուսայելյանի առաջնորդությամբ որոշեցին  հյուրընկալվել հեքիաթներին:
   Նրանց միացան 6 բ դասարանի աշակերտներն ու մայրենի լեզվի ուսուցչուհի Գ. Գալստյանի խորհրդով առաջարկեցին նոր տեխնոլոգիաներով ու ավագի իրավունքով ուղեկցել նրանց այդ ճանապարհին:   
     Բայց ինչպե՞ս կարող էին արագ գլուխ հանել նեթբուքերից, եթե չդիմեին ինֆորմատիկայի ուսուցչուհուն` Ա. Կարապետյանին:
     Հրավիրեցին ծնողական համայնքի ներկայացուցիչների, կրթական նորարարություններով հետաքրքրվող պաշտոնատար անձանց: Եվ … խնդրեմ…
Դարձան է´լ գրականագետներ, է´լ լեզվագետներ, է´լ աշխարհագրագետներ, է´լ նկարիչներ, է´լ հեքիաթներից հենց նոր դուրս եկած կերպարներ… Խոսում էին ռուսերեն ու խոսում… Պատմում էին հայերեն ու պատմում …
  Ընթացքում էլ լսում էին ավագ ընկերների` մեդիահայերենագետների` հեքիաթների վերաբերյալ լեզվագիտական ուսումնասիրությունները, հեքիաթագիրների մասին տեղեկությունները, հեքիաթների յուրահատուկ, նոր տարբերակները, դիտում էին մեդիանկարիչների` քննարկվող հեքիաթների շուրջ էքսպրոմտ աշխատամքները:
    Պատվով դուրս եկան` դասարան մտած հեքիաթի չար հերոսի առաջադրած հարցերին սպառիչ ու ճիշտ պատասխաններ տալով:
    Հապա վե~րջը…
   Հաճելի խառնաշփոթի՞ն, թե՞ դասին ուշադիր հետևող գրագիր-քարտուղարը որոշել էր արձանագրել այն, ինչ կտեսներ ամբողջ ընթացքում: Գրում ու գրում էր. նեթբուքի ստեղնաշարի միալար չխչխկոցը վերջում լռեց, միացավ ահագին տպիչը, և դուրս եկավ պատրաստի արձանագրությունը, ինչն էլ ընթերցեց ներկաների համար:
Ահա այն:
                                                                                     ԱՐՁԱՆԱԳՐՈՒԹՅՈՒՆ 1
                                                                                     ինտեգրված բաց դասի
                                                                                     Մասնակիցներ` 5-6-րդ դասարանների աշակերտներ
                                                                                     Ուսուցիչներ` Ա. Մուսայելյան /ռուսաց լեզու/
                                                                                     Գ. Գալստյան /մայրենի լեզու/
                                                                                     Ա. Կարապետյան /ինֆորմատիկա/
                                                                                     Հրավիրյալներ` ժամանակակից կրթական տեխնոլոգիաների 
                                                                                                             կարևորությունը գնահատող հարգարժան անձինք, ծնողներ
           ՕՐԱԿԱՐԳ
  1. Հեքիաթի դերն ու կարևորությունը մարդու կյանքում
  2. Տեղեկություններ հեքիաթագիրների մասին
  3. Լեզվական աշխատանք
  4. Աշխարհագրական տեղեկատվություն
  5. Գեղարվեստական մաս
  6. Հեքիաթի մասին գիտելիքի ամփոփում
ԼՍԵՑԻՆՔ.- ա) գրականագետներին
                   բ) լեզվագետներին
                   գ) աշխարհագրագետներին
                   դ) մեդիահայերենագետներին
ԴԻՏԵՑԻՆՔ.- ա) նկարիչների աշխատանքները
                     բ) կերպարների խաղը
ՈՐՈՇԵՑԻՆՔ.- 1.Միշտ ձգտել հրաշքների իրականացման:
                         2. Շարունակել կարդալ հեքիաթներ, դրանք միայն ու միայն ազնվացնում ու բարի են դարձնում մարդուն:
ԴԱՍԻ ՏՆՕՐԵՆ` Մ. Քոչարյան
ԴԱՍԻ ՊԱՏՎԱՎՈՐ ՀՅՈՒՐԵՐ` Գ. Գարեգինյան
                                                   Հ. Բաղդասարյան
ԴԱՍԻ ՊԱՏԱՍԽԱՆԱՏՈՒՆԵՐ` Ա. Մուսայելյան
                                                    Գ. Գալստյան
                                                    Ա. Կարապետյան
ԴԱՍԻ ՔԱՐՏՈՒՂԱՐ` Ն. Միքայելյան
                                                                                                                                                                            21. 05. 2013
                                                                                                                                                                            ԵՐԵՎԱՆ

Յուրօրինակ ամփոփում է, չէ՞…
     Եզրակացություն   Ռուսերենի, հայերենի, նաև <<համակարգչերենի>> մի իսկական խճանկար էր` հետաքրքիր, բարդ, բայց նաև շատ հասկանալի:
    Այսքա~ն գոհ դեմքեր, այսքա~ն ժպիտներ ու այսքա~ն հաճելի խոսքեր մեկ դասաժամի ընթացքու~մ…
    Մենք սիրում ենք քեզ, մեր լա~վ դպրոց …



Powered by Create your own unique website with customizable templates.