ԵՐԵՎԱՆԻ Հ. 186 ՀԻՄՆԱԿԱՆ ԴՊՐՈՑ
  • Էլեկտրոնային ամսագիր
    • Կանաչ մոլորակ Էկոակումբ
    • Օգտակար հղումներ
  • Մեր մասին
    • Աշխատակազմ
    • Ներառական կրթություն >
      • 2015-2016 >
        • Հանդիպում
        • Հոկտեմբերի 4-ը
        • Աշունը Ծիածանում
        • Ուսուցչի օրը
    • Դպրոցի ներքին գնահատում >
      • Ներքին գնահատում 2013-2014
      • Ներքին գնահատում 2014-2015
      • Ներքին գնահատում 2015-2016
      • Ներքին գնահատում 2016-2017
      • Ներքին գնահատում 2017-2018
      • Ներքին գնահատում 2018-2019
      • Ներքին գնահատում 2019-2020 ուստարի
      • Ներքին գնահատում 2020-2021 ուստարի
    • Մեդիա >
      • Ֆոտոալբոմ
      • Պատկերասրահ
    • Շնորհալի աշակերտներ
    • Մանկավարժական ընթերցում արդյունաբեր փոր
    • Տեսանյութեր
    • Բանավեճի ակումբ
    • Դպրոցի բլոգը >
      • Դասարանների բլոգներ, անհատական բլոգներ
  • Հաշվետվություններ
  • Հայտարարություններ
  • Նախակրթարան
  • Արխիվ
    • Արխիվ 2019-2021
    • Արխիվ 2018-2019
    • Արխիվ 2017-2018
    • Արխիվ 2016-2017
    • Արխիվ 2015-2016
    • Արխիվ 2014-2015
    • Արխիվ 2013-2014
    • Արխիվ 2012-2013
    • Արխիվ 2011-2012
    • Արխիվ 2010-2011
  • Կապը մեզ հետ
  • Դասեր
    • «Թվերի բաժանելիությունը» թեմայի ամփոփու
    • «Գործիքների խմբեր: Ներկապն. Ֆայլ. գոծողութ
    • Ջրոլորտ
    • Հերոսանանք հերոսներով, հերոսների հետ
    • Շնորհավոր ծնունդդ, Անմահ լոռեցի
    • «Է˜Յ, ԼԱ´Վ ԿԵՆԱՔ, ԱԿԱ´ՆՋ ԱՐԵՔ... »
    • ««Ավետիք Իսահակյան»» ամփոփում
    • «Ես այսպես ասեմ, դու այնպես հասկացիր»
    • Բաց դաս նվիրված բ հնչյուն-տառինին
    • Զատիկի տոնին նվիրված դաս
    • Բաց դաս տեխնոլոգիա առարկայից
    • Չեխովի «Գրազ» պատմվածքը
    • «Հայրենիք, ես մի զարկն եմ քո բազկի» թեմայի ա&
    • Զատիկի սեղանի սպասքադրում
    • Ազգային երգ ու պար
    • Յոթնաթերթիկ ծաղիկը
    • Հայկական եկեղեցիներ
    • Երաժշտական շախմատ

Անտառները արժեքավոր էկոհամակարգեր են

Picture
,,Անտառները արժեքավոր էկոհամակարգեր են,, մրցութային ծրագրի սահմանններում վերջնական ավարտական աշխատանքը ներկայացավ ,,Սյունիքի  անտառները,, միջոցառման ձևով:
Աշակերտները գեղարվեստորեն ներկայացրեցին Սյունիքի անտառնեռի հիմնական  խնդիրները:
Ներկայացվեց կատարված աշխատանքների ամփոփում.
1. Ուսումնական  էքսկուրսիաներ, որոնք անցկացվել էին Էյ-Թի-Փի կենտրոնական գրասենյակում, ԳԱ ,,Երկրաբանության թանգարանում, Կարինի տնկարանում, Բուսաբանական այգում:
2. Հետազոտական աշխատանքների ամփոփում, ռեֆերատների ձևով:
3. Ցուցահանդեսի բացում:
4. ,,Անտառ,, թեմայով շարադրությունների մրցույթ:
5. Սյունիքի անտառների /Շիկահողի արգելոցի/ ուսումնասիրություն:
6. Թեմայի շուրջ կազմած գրքերի ներկայացում:
Աշակերտների կողմից առաջարկություն եղավ Սյունիքը դարձնել տուրիստական գոտի:
Աշակերտների խոսքը ուղեկցվում էր էկրանին երևացող սլայդներով, որոնք պատկերում էին պահեր հետազոտական աշխատանքներից:
Միամսյակի՝ /սեպտեմբերի10-ից հոկտեմբերի 10-ը/  ամփոփումը հակիրճ ներկայացրեց աշխատանքների ղեկավար՝ կենդանաբանության ուսուցչուհի Գ. Բուլդոյանը:
Աշխատանքները բովանդակալից էին և նպատակային:
 Լավագույն աշխատանքներ ներկայացնող աշակերտները և դասարանները տնօրինության կողմից պարգևատրվեցին պատվոգրերով և շնորհակալագրերով:

Powered by Create your own unique website with customizable templates.