- Էլեկտրոնային ամսագիր
-
Մեր մասին
- Հաշվետվություններ
- Նախակրթարան
- Արխիվ
- Կապը մեզ հետ
-
Դասեր
- «Թվերի բաժանելիությունը» թեմայի ամփոփու
- «Գործիքների խմբեր: Ներկապն. Ֆայլ. գոծողութ
- Ջրոլորտ
- Հերոսանանք հերոսներով, հերոսների հետ
- Շնորհավոր ծնունդդ, Անմահ լոռեցի
- «Է˜Յ, ԼԱ´Վ ԿԵՆԱՔ, ԱԿԱ´ՆՋ ԱՐԵՔ... »
- ««Ավետիք Իսահակյան»» ամփոփում
- «Ես այսպես ասեմ, դու այնպես հասկացիր»
- Բաց դաս նվիրված բ հնչյուն-տառինին
- Զատիկի տոնին նվիրված դաս
- Բաց դաս տեխնոլոգիա առարկայից
- Չեխովի «Գրազ» պատմվածքը
- «Հայրենիք, ես մի զարկն եմ քո բազկի» թեմայի ա&
- Զատիկի սեղանի սպասքադրում
- Ազգային երգ ու պար
- Յոթնաթերթիկ ծաղիկը
- Հայկական եկեղեցիներ
- Երաժշտական շախմատ
- Դպրոցը գիտական միջավայրում
«Ապրենք միասին, սովորենք միասին»

26.02 - 02.03 հ.186 դպրոցում անցկացվեց ուսուցչական համակազմի վերապատրաստման 24 ժամ տևողությամբ 4-օրյա դասընթաց` «Ապրենք միասին, սովորենք միասին. որակյալ ներառական կրթություն ստանալու երեխայի իրավունքը» ծրագրով: Աշխատանքն իր մեջ ներառում էր ներառական կրթությանը վերաբերող օրենսդրական մի շարք հարցերի, օրենքներում եղած փոփոխությունների, լրացումների մասին տեղեկատվություն, ուսուցման գործընթացում դրանց արդյունավետ կիրառման մի շարք հարցերի քննարկում: Ուսուցիչներին ներկայացվեցին` Միջազգային փաստաթղթերը` որպես ՀՀ-ում համընդհանուր ներառական կրթությանն անցման նախապայման: «Հանրակրթության մասին» ՀՀ օրենքում լրացումները և փոփոխությունները որպես օրենսդրական կարևոր նախաձեռնություն «Հանրակրթությանմասին» ՀՀ օրենքում լրացումներ և փոփոխություններ կատարելու մասին» ՀՀ օրենքից բխող իրավական ակտերի ընդունումը «Համընդհանուր ներառական կրթության համակարգի ներդրման գործողությունների պլանը և ժամանակացույցը հաստատվելուց հետո: Ներառական կրթության առկավիճակը Հայաստանի Հանրապետությունում Հատուկ, ինտեգրված և ներառական կրթությանձևերը: Հաշմանդամության բժշկական և սոցիալական մոդելները: CLAP-ի մուլտֆիլմի դիտում: «Կրթության որակի բարձրացում» ԿԱՊԿՈՒ երեխաների համար ֆինանսավորման բարձրացված չափաքանակի սանդղակի սահմանումը: Բուռն քննարկումների առիթ դարձան կրթության առանձնահատուկ պայմանների կարիք ունեցող երեխաների խնդիրները: Անցկացվեց դիտարկում, լրացվեցին դիտարկման քարտեր, խոսվեց ուսուցանող, ամփոփիչ գնահատումների մասին: Հնրավարո չէ խոսել ներառական կրթության մասին չանդրադառնալ ԱՈՒՊ-ին: Մանրամասնորեն խոսվեց, թե ի՞նչ է ԱՈՒՊ-ը, որոնք են ԱՈՒՊ-ի օրինակելի ձևի բաղադրիչները, ԱՈՒՊ-ի բնութագրումները և բովանդակությունը, ԱՈՒՊ-ի կազմման և գործնական կիրառման համար դպրոցի տնօրենների, ուսումնական աշխատանքների գծով տնօրենի տեղակալների, ուսուցիչների, մանկավարժահոգեբանական աջակցության թիմի հատուկ մանկավարժի, հոգեբանի, սոցիալական աշխատողի և այլնի, ուսուցչի օգնականների, աշակերտների ծնողների, սովորողների դերերն ու պարտականությունները: Դասընթացը վարում էր հոգեբան Անուշ Ալեքսնայնաը /ԿԱԻ/: 5-րդ օրը անցկացվեց ամփոփում <<Հույսի կամուրջ>> կազմակերպության մասնագետների հետ: