- Էլեկտրոնային ամսագիր
-
Մեր մասին
- Հաշվետվություններ
- Նախակրթարան
- Արխիվ
- Կապը մեզ հետ
-
Դասեր
- «Թվերի բաժանելիությունը» թեմայի ամփոփու
- «Գործիքների խմբեր: Ներկապն. Ֆայլ. գոծողութ
- Ջրոլորտ
- Հերոսանանք հերոսներով, հերոսների հետ
- Շնորհավոր ծնունդդ, Անմահ լոռեցի
- «Է˜Յ, ԼԱ´Վ ԿԵՆԱՔ, ԱԿԱ´ՆՋ ԱՐԵՔ... »
- ««Ավետիք Իսահակյան»» ամփոփում
- «Ես այսպես ասեմ, դու այնպես հասկացիր»
- Բաց դաս նվիրված բ հնչյուն-տառինին
- Զատիկի տոնին նվիրված դաս
- Բաց դաս տեխնոլոգիա առարկայից
- Չեխովի «Գրազ» պատմվածքը
- «Հայրենիք, ես մի զարկն եմ քո բազկի» թեմայի ա&
- Զատիկի սեղանի սպասքադրում
- Ազգային երգ ու պար
- Յոթնաթերթիկ ծաղիկը
- Հայկական եկեղեցիներ
- Երաժշտական շախմատ
- Դպրոցը գիտական միջավայրում
Ջ՜ան, մեր դպրոց…
Երեխաներին պաշտպանելն ու նրանց օրը գույներով լցնելը միայն հունիսի 1-ին պետք չէ անել:
Սա շա՜տ լավ գիտեն 186-ում:
Եվ ահա հերթական տոնը` արդեն դպրոցի հյուրընկալ բակում ու դասարններում:
Հ. 120 մանկապարտեզի սաների ներկայությամբ դպրոցն ավելի էր երիտասարդացել:
186-ի տարրական բաժնի փորձառու դասվարները մի մեծ ավտոբուսով ,,186-ից 186,, երթուղով գնացին մանկապարտեզ և պատվավոր հյուրերին բերեցին դպրոց: Բակում գույներ էին, բարձր տրամադրություն, երգ, պար, նկարչություն: Փոքրիկների ուրախ ճռվողյունն էլ ավելացավ, ու ամեն ինչ իր տեղն ընկավ:
Ավագ ընկերնրը ջանք ու եռանդ չէին խնայում օրը հագեցած դարձնելու համար:
Բայց չէ՞ որ միայն երգ ու պարով չէ. ախր նրանք ավագ խմբի սաներն էին, որ շատ շուտով պետք է նստեն դպրոցական նստարանին` գրատախտակի ու համակարգչի առջև:
Իսկ նրանց համար դպրոցը անծանոթ, կախարդական վայր է: Ուրեմն նրանք պետք է լինեին նաև դասարաններում, նստեին դպրոցական նստարանին, թեկուզ մի քանի րոպե իրենց աշակերտ պատկերացնեին:
Ու կիսամանկապարտեզական - կիսադպրոցական փոքրիկները հաստատ մանկապարտոզ վերադարձան առաջին, խառը, անծանոթ, բայց հաճելի տպավորություններով դպրոց-հեքիաթի մասին: Իսկ նրանցից դպրոցին մնացին փոքրիկ թաթիկներով նկարած, կտրատած ափաչափ նկարները:
Թող գունագեղ լինի բոլոր երեխաների առօրյան ու չտեսնված - չլսված անակնկալներով լի:
Սա շա՜տ լավ գիտեն 186-ում:
Եվ ահա հերթական տոնը` արդեն դպրոցի հյուրընկալ բակում ու դասարններում:
Հ. 120 մանկապարտեզի սաների ներկայությամբ դպրոցն ավելի էր երիտասարդացել:
186-ի տարրական բաժնի փորձառու դասվարները մի մեծ ավտոբուսով ,,186-ից 186,, երթուղով գնացին մանկապարտեզ և պատվավոր հյուրերին բերեցին դպրոց: Բակում գույներ էին, բարձր տրամադրություն, երգ, պար, նկարչություն: Փոքրիկների ուրախ ճռվողյունն էլ ավելացավ, ու ամեն ինչ իր տեղն ընկավ:
Ավագ ընկերնրը ջանք ու եռանդ չէին խնայում օրը հագեցած դարձնելու համար:
Բայց չէ՞ որ միայն երգ ու պարով չէ. ախր նրանք ավագ խմբի սաներն էին, որ շատ շուտով պետք է նստեն դպրոցական նստարանին` գրատախտակի ու համակարգչի առջև:
Իսկ նրանց համար դպրոցը անծանոթ, կախարդական վայր է: Ուրեմն նրանք պետք է լինեին նաև դասարաններում, նստեին դպրոցական նստարանին, թեկուզ մի քանի րոպե իրենց աշակերտ պատկերացնեին:
Ու կիսամանկապարտեզական - կիսադպրոցական փոքրիկները հաստատ մանկապարտոզ վերադարձան առաջին, խառը, անծանոթ, բայց հաճելի տպավորություններով դպրոց-հեքիաթի մասին: Իսկ նրանցից դպրոցին մնացին փոքրիկ թաթիկներով նկարած, կտրատած ափաչափ նկարները:
Թող գունագեղ լինի բոլոր երեխաների առօրյան ու չտեսնված - չլսված անակնկալներով լի: