ԵՐԵՎԱՆԻ Հ. 186 ՀԻՄՆԱԿԱՆ ԴՊՐՈՑ
  • Էլեկտրոնային ամսագիր
    • Կանաչ մոլորակ Էկոակումբ
    • Օգտակար հղումներ
  • Մեր մասին
    • Աշխատակազմ
    • Ներառական կրթություն >
      • 2015-2016 >
        • Հանդիպում
        • Հոկտեմբերի 4-ը
        • Աշունը Ծիածանում
        • Ուսուցչի օրը
    • Դպրոցի ներքին գնահատում >
      • Ներքին գնահատում 2013-2014
      • Ներքին գնահատում 2014-2015
      • Ներքին գնահատում 2015-2016
      • Ներքին գնահատում 2016-2017
      • Ներքին գնահատում 2017-2018
      • Ներքին գնահատում 2018-2019
      • Ներքին գնահատում 2019-2020 ուստարի
      • Ներքին գնահատում 2020-2021 ուստարի
    • Մեդիա >
      • Ֆոտոալբոմ
      • Պատկերասրահ
    • Շնորհալի աշակերտներ
    • Մանկավարժական ընթերցում արդյունաբեր փոր
    • Տեսանյութեր
    • Բանավեճի ակումբ
    • Դպրոցի բլոգը >
      • Դասարանների բլոգներ, անհատական բլոգներ
  • Հաշվետվություններ
  • Հայտարարություններ
  • Նախակրթարան
  • Արխիվ
    • Արխիվ 2021-2022 և 2022-2023
    • Արխիվ 2019-2021
    • Արխիվ 2018-2019
    • Արխիվ 2017-2018
    • Արխիվ 2016-2017
    • Արխիվ 2015-2016
    • Արխիվ 2014-2015
    • Արխիվ 2013-2014
    • Արխիվ 2012-2013
    • Արխիվ 2011-2012
    • Արխիվ 2010-2011
  • Կապը մեզ հետ
  • Դասեր
    • «Թվերի բաժանելիությունը» թեմայի ամփոփու
    • «Գործիքների խմբեր: Ներկապն. Ֆայլ. գոծողութ
    • Ջրոլորտ
    • Հերոսանանք հերոսներով, հերոսների հետ
    • Շնորհավոր ծնունդդ, Անմահ լոռեցի
    • «Է˜Յ, ԼԱ´Վ ԿԵՆԱՔ, ԱԿԱ´ՆՋ ԱՐԵՔ... »
    • ««Ավետիք Իսահակյան»» ամփոփում
    • «Ես այսպես ասեմ, դու այնպես հասկացիր»
    • Բաց դաս նվիրված բ հնչյուն-տառինին
    • Զատիկի տոնին նվիրված դաս
    • Բաց դաս տեխնոլոգիա առարկայից
    • Չեխովի «Գրազ» պատմվածքը
    • «Հայրենիք, ես մի զարկն եմ քո բազկի» թեմայի ա&
    • Զատիկի սեղանի սպասքադրում
    • Ազգային երգ ու պար
    • Յոթնաթերթիկ ծաղիկը
    • Հայկական եկեղեցիներ
    • Երաժշտական շախմատ
Պաշտպանենք երեխաներին հունիսի 1-ից մինչև մայիսի 31-ը
Picture
186-ում գիտեն ոչ միայն հերթական օրերը տոն դարձնել, այլև տոն ստեղծել այլոց համար:
Դպրոցի աշակերտական խորհրդի անդամները /նախագահ Աննա Դավթյանի գլխավորությամբ/ մայիսյան վերջին օրերին եռուզեռի մեջ էին: Չնայած դասերն արդեն մի քանի օր առաջ ավարտվել էին, բայց նրանք ննույն ճշտապահությամբ ամեն օր գալիս էին դպրոց ու չէին շտապում տուն գնալ: Փորձում էին ու փորձում:
Հունիսի 1-ին բաժանվեցին 3 խմբի ու բարձր տրամադրությամբ, գույնզգույն փուչիկներով, նախառեսած տոնական ծրագրով գնացին դեպի Երևանի հ.118, հ.119, հ. 120 մանկապարտեզներ:
Փոքրիկների համար անակնկալ էր ու անչափ հետաքրքիր, թե ինչու էին եկել  դպրոցականները, մինչև այն պահը, երբ նրանք սկսեցին իրենց երգն ու պարը, գեղարվեստական մարմնամարզությունը, կրկեսային վարժություններն ու հումորային խոսքը: Փոքրիկները սոսկ հանդիսատեսներ չէին. նրանք ակտիվ մասնակիցներն էին բոլոր  ելույթների. չէ՞ որ նրանք էին օրվա <<հերոսները>>:
Չէ´, դպրոցականներն էլ են երեխա, նրանց օրն էլ էր, բայց մի՞թե կարելի է ուրախանալ, եթե դրան մասնակից չես կարողանում դարձնել մյուսներին, շրջապատիդ: Ու դպրոցականների տոնական տրամադրությունը հենց այդ մտքից հասնում էր բարձրակետին:
Այո´, 186-ում գիտեն նաև շրջապատի համար օրը տոն, իսկ տոնն էլ ՏՈՆ դարձնել: ​​

Powered by Create your own unique website with customizable templates.