- Էլեկտրոնային ամսագիր
-
Մեր մասին
- Հաշվետվություններ
- Նախակրթարան
- Արխիվ
- Կապը մեզ հետ
-
Դասեր
- «Թվերի բաժանելիությունը» թեմայի ամփոփու
- «Գործիքների խմբեր: Ներկապն. Ֆայլ. գոծողութ
- Ջրոլորտ
- Հերոսանանք հերոսներով, հերոսների հետ
- Շնորհավոր ծնունդդ, Անմահ լոռեցի
- «Է˜Յ, ԼԱ´Վ ԿԵՆԱՔ, ԱԿԱ´ՆՋ ԱՐԵՔ... »
- ««Ավետիք Իսահակյան»» ամփոփում
- «Ես այսպես ասեմ, դու այնպես հասկացիր»
- Բաց դաս նվիրված բ հնչյուն-տառինին
- Զատիկի տոնին նվիրված դաս
- Բաց դաս տեխնոլոգիա առարկայից
- Չեխովի «Գրազ» պատմվածքը
- «Հայրենիք, ես մի զարկն եմ քո բազկի» թեմայի ա&
- Զատիկի սեղանի սպասքադրում
- Ազգային երգ ու պար
- Յոթնաթերթիկ ծաղիկը
- Հայկական եկեղեցիներ
- Երաժշտական շախմատ
- Դպրոցը գիտական միջավայրում
Համագործակցային մոտեցումը ներառական կրթության մեջ

Սույն թվականի փետրվարի 2-ին համալսարանի ռեկտորատի նիստերի դահլիճում անցկացվեց «Համագործակցային մոտեցումը ներառական կրթության մեջ» ծրագրի շնորհանդեսը, որին մասնակցում եին 186 դպրոցի բ/մ թիմի անդամները: Ծրագրի հեղինակ Սյուզաննա Պետրոսյանը ներկայացրեց և ամփոփեց Հայաստանում ԱՄՆ դեսպանատան աջակցությամբ իրականացված ծրագիրը, որը արդյունավետ թիմային աշխատանքի կազմակերպման և գնահատման գործիքների կիրառման շնորհիվ հնարավորություն է տալիս ստանալու յուրաքանչյուր երեխայի վերաբերյալ ամբողջական և հավաստի տվյալներ՝ ուղորդելով դեպի ավելի նպատակաուղղված միջամտության և կրթության արդյունավետության գնահատման։ Սեմինարին ներկա էին Հայաստանում ներառական կրթություն ծրագրի իրականացման գործում մեծ ներդրում ունեցած անձինք: Սեմինարի ժամանակ ելույթ ունեցավ նաև ՀՊՄՀ հատուկ կրթության ֆակուլտետի դեկան՝ Ա. Ավագյանը: